Теоретико-методичні засади формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін

Основний зміст статті

І. Г. Максименко

Анотація

Максименко І. Г., Шепеленко Т. Л. Теоретико-методичні засади формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.


У статті обґрунтовуються сутність, зміст, структура  комунікативних умінь та визначаються теоретичні і методичні основи їх формування в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

Деталі статті

Як цитувати
Максименко, І. (2013). Теоретико-методичні засади формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 334-338. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3338
Розділ
Актуальні питання освіти
Біографія автора

І. Г. Максименко, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Барабанщиков Л. В. Педагогические основы обучения советских воинов / Л. В. Барабанщиков. – М.: Воениздат, 1962. – 152 с.
2. Бодалев А. А. Восприятие и понимание человека человеком / А.А. Бодалев. – М. : Изд-во МГУ, 1982. – 200 с.
3. Бойко Е. И. Еще раз об умениях и навыках / Е. И. Бойко // Вопросы психологии. – 1957. – No 1. – С. 133–139.
4. Бондаренко С. Л. Оптимизация коммуникативной деятельности учителя на уроке: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. психол. наук: спец. 19.00.01 / С.Л. Бондаренко – К., 1976. – 23 с.
5. Емельянов Ю. Н. Обучение паритетному диалогу: [учеб. пособ.] / Ю. Н. Емельянов.–Л. : Изд-во ЛГУ, 1991. – 106 с.
6. Ершова Л. Д. Особенности восприятия учителем личности учащихся / Л. Д. Ершова.– Л. : Изд-во ЛГУ, 1978. – 157 с.
7. Кисельгоф С. И. Формирование у студентов педагогических умений и навыков в условиях университетского образования / С. И. Кисельгоф. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1973. – 152 с.
8. Косова Н. М. Формирование коммуникативной активности будущего учителя: дис....кандидата психол. наук: спец.19.00.07 / Н. М. Косова. – М., 1988. – 258 с.
9. Костюк Г. С. Исследования по проблеме обучения и развития / Г. С. Костюк // Сов. педагогика. – 1964. – No 5. – С. 148–151.
10. Кузьмина Н. В. Очерки психологии труда учителя. Психологическая структура деятельности учителя и формирование его личности / Кузьмина Н.В. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1967. –184 с.
11. Лабунская В. А. Невербальные средства общения / В. А. Лабунская – Ростов : Изд-во Рост. ун-та, 1979. –135 с. 12. Леонтьев А. А. Психология общения / А. А. Леонтьев – М.: Смысл, 1997. – 365 с.
13. Платонов К. К. О знаниях, навыках и умениях / К. К. Платонов // Сов. педагогика. – 1963. –No11. – С. 98–103.
14. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1989. – Т.1. – 485 с.
15. Спирин Л. Ф. Формирование профессионально-педагогических умений учителя- воспитателя / Л. Ф. Спирин – Ярославль, 1976. – 82 с.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.