Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.)

Основний зміст статті

О. В. Канарова

Анотація

Канарова О. В. Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.).


У статті на основі аналізу праць вітчизняних педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття представлено сутність об’єктивного компонента духовно-морального виховання особистості – культурно-освітнього середовища. Автор характеризує поняття «культурно-освітнє середовище», ідеї та досвід педагогів у духовно-моральному вихованні особистості.

Деталі статті

Як цитувати
Канарова, О. (2013). Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 442-446. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3363
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Біографія автора

О. В. Канарова, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

асистент

Посилання

1. Бондаревская А. И. Культурно-образовательное пространство вуза как среда профессионально-личностного саморазвития студентов: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / А. И. Бондаревская. – Ростов н/Д : Ростовский гос. пед. ун-т, 2004. − 23 с.
2. Вахтеров В. П. Основы новой педагогики / Василий Порфирьевич Вахтеров. – М. : Т-во И. Д. Сытина, 1913. – 583 с.
3. Вернадский В. И. Философские мысли натуралиста / В. И. Вернадский. − М. : Наука, 1988. − 522 с.
4. Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / Сергей Йосифович Гессен ; отв. ред. и сост. П. В. Алексеев. – М. : Школа-Пресс, 1995. – 448 с.
5. Каптерев П. Ф. Новая русская педагогия, ее главнейшие идеи, направления и деятели / Петр Федорович Каптерев. – [изд. 2-е, доп.]. – СПб. : Книжн. склад «Земля», 1914. – 211, [1] с.
6. Кондратьева Е. А. Культурно-образовательное пространство сельской школы как среда личностного развития школьника : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Елена Анатольевна Кондратьева. − Ростов н/Д. : Ростовский гос. пед. ун-т., 2005. − 186 с.
7. Корнетов Г. Б. Общая педагогика : [ учеб. пос. ] / Г. Б. Корнетов; [2-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Изд-во АСОУ, 2009. – 296 с.
8. Мертенс Е. С. Развитие культурно-образовательной среды Смоленской губернии во второй половине XIX–начале XX века : дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / Елена Сергеевна Мертенс. – Смоленск : Смоленский гос. ун-т, 2006. – 218 с.
9. Петренко Е. А. Формирование профессионального самосознания в культурно-образовательной среде вуза: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. философ. наук : спец. 09.00.13 / Е. А. Петренко. – Ростов н/Д.: Южный федеральный ун-т, 2007. – 23 с.
10. Харламова М. И. Педагогические возможности культурно-образовательной среды провинциального города России в духовно-нравственном воспитании учащихся: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Марина Александровна Харламова. – Воронеж : Воронежский гос. пед. ун-т, 2010. – 175 с.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.