Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі

Основний зміст статті

Олена Комарова
Альберт Азарян

Анотація

Комарова О. В., Азарян А. А. Комп'ютерне моделювання біологічних процесів у вищій школі.


Цілі дослідження: необхідність вивчення в середній школі права Харді - Вайнберг як один із фундаментальних генетичних законів був виправданий. Особливості використання методу модельного експерименту при вивченні генетичних та еволюційних процесів у популяціях із застосуванням комп’ютерних технологій. Об'єкт дослідження: комп'ютерне моделювання генетичної структури популяції. Предмет дослідження: комп'ютерне моделювання генетичних та еволюційних процесів в ідеальній та реальній популяціях. Методи дослідження: педагогічний експеримент (опитування), аналіз наукових публікацій щодо використання в середній школі методу моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях, комп’ютерне моделювання. Результати дослідження: створення веб-сторінки для опрацювання учнями результатів моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях.

Деталі статті

Як цитувати
Комарова, О., & Азарян, А. (2018). Комп’ютерне моделювання біологічних процесів у старшій школі. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 37-46. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3653
Розділ
Статті

Посилання

1. Hammersmith, R. L., Mertens, T. R.: Teaching the Concept of Genetic Drift Using a Simulation. The American Biology Teacher. 52 (8), 497–499 (1990).
2. Mertens, T. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. The American Biology Teacher. 54 (2), 103–108 (1992).
3. Mertens, Т. R.: Introducing Students to Population Genetics and the Hardy-Weinberg Principle. In: Moore, R. (ed.) Biology Labs That Work: The Best of How-To-Do-Its, pp. 171–179. National Association of Biology Teachers, Reston (1994).
4. Maret, T. J., Rissing, S. W.: Exploring Genetic Drift & Natural Selection Through a Simulation Activity. The American Biology Teacher. 60 (9), 681–683 (1998).
5. Mukhopadhyay, C. C., Henze, R., Moses, Y. T.: How Real is Race? A Sourcebook on Race, Culture, and Biology (2nd Edition). AltaMira Press, Lanham (2014).
6. Pongsophon, P., Roadrangka, V., Campbell, A.: Counting Buttons: demonstrating the Hardy-Weinberg principle. Science in School. 6, 30–35 (2007).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.