Впровадження гейміфікації та елементів доповненої реальності під час бінарних уроків у середній школі

Основний зміст статті

Вікторія Бузько
Алла Бонк
Віталій Тронь

Анотація

Бузько В.Л., Бонк А.В., Тронь В.В. Впровадження гейміфікації та елементів доповненої реальності під час бінарних уроків у середній школі.


Метою дослідження є розгляд можливостей гейміфікації та елементи доповненої реальності в середній школі під час бінарних уроків фізики та англійської мови. Мета дослідження - навести приклади проведення бінарних уроків за допомогою ігор та елементів доповненої реальності. Об’єктом дослідження є процес викладання фізики та англійської мови в середній школі. Предметом дослідження є використання гейміфікації та елементів доповненої реальності при проведенні бінарних уроків у середній школі. У статті розглядається можливість реалізації елементів доповненої реальності та гейміфікації в середній школі під час бінарних уроків. Наведено приклади бінарних уроків для учнів середньої школи з використанням гейміфікації та елементів доповненої реальності. Проаналізовано впровадження різних видів навчальної діяльності під час бінарних уроків. Результати дослідження свідчать, що гейміфікація та впровадження елементів доповненої реальності в навчальному процесі в середній школі сприяють формуванню та розвитку пізнавального інтересу учнів до фізики та англійської мови; це сприятиме застосуванню наукових і технічних знань у реальному житті.

Деталі статті

Як цитувати
Бузько, В., Бонк, А., & Тронь, В. (2018). Впровадження гейміфікації та елементів доповненої реальності під час бінарних уроків у середній школі. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 74-83. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3657
Розділ
Статті

Посилання

1. Buzko, V., Bonk, A.: Implementation of binary lessons as a STEM-education in the process of education in a secondary school. In: Proceedings of the 2nd International scientific and practical workshop on STEM-education — problems and prospects, KLA NAU, Kropyvnytskyi, 25–26 Oct 2017, pp. 19–21 (2017).
2. Buzko, V. L., Echkalo, Yu. V.: Heimifikatsiia yak zasib formuvannia piznavalnoho interesu u navchanni fizyky (Gamification as a mean of forming of cognitive interest in physics teaching). New computer technology. 15, 171–175 (2017).
3. Buzko, V. L., Echkalo, Yu. V.: Mozhlyvosti vykorystannia QR-kodiv u navchanni fizyky (The possibility of use of QR-codes in teaching physics). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-metematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 10 (1), 112–118 (2016).
4. Buzko, V. L., Usachova, A. O.: Tekhnolohiia provedennia binarnykh urokiv z fizyky i biolohii u zahalnoosvitnii shkoli (Technologies of implementation of binary lessons in physics and biology in the secondary school). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-metematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 7 (3), 116–121 (2015).
5. Buzko, V. L., Velychko, S. P.: Zaprovadzhennia intehralnoi pedahohichnoi tekhnolohii yak zasobu realizatsii doprofilnoi pidhotovky v zahalnoosvitnii shkoli (Introducing of the integral pedagogical technology as a means of implementing pre-school preparation in a secondary school). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-metematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 6 (2), 48–54 (2014)
6. Dik, Iu. I., Pinskii, A. A., Usanov, V. V.: Integratciia uchebnykh predmetov (Integration of subjects). Sovetskaia pedagogika. 9, 42–47 (1987).
7. Fomenko, V. T.: Igra svobodnykh, sushchnostnykh sil uchitelia i uchashchikhsia v usloviiakh mezhpredmetnoi integratcii (The game of free, essential forces of the teacher and students in the context of inter-
subject integration). Russian Psychological Journal. 14 (1), 231–236 (2017).
8. Honcharenko, S. U., Kozlovska, I. M. Teoretychni osnovy dydaktychnoi intehratsii u profesiinii serednii shkoli (The theoretical basis of didactic integration in professional high school). Pedahohika i psykholohiia. 2,
9–18 (1997).
9. Ilchenko, V. R.: Perekrestki fiziki, khimii i biologii (Crossroads of physics, chemistry and biology). Prosveshchenie, Moscow (1986).
10. Kahoot!: Kahoot! | Learning Games | Making learning awesome. https://getkahoot.com (2018). Accessed 15 Jan 2018.
11. Martyniuk, M. T., Bondarenko, S. I., Braslavska, O. V., Brit, N. M., Valiuk, V. F., Hnatiuk, O. V., et al.: Intehratyvnyi funktsionalno-haluzevyi pidkhid yak chynnyk prohnozuvannia i pobudovy modelei pedahohichnoi pryrodnycho-naukovoi osvity (Integrative functional and sectoral approach as a factor for forecasting and constructing models of pedagogical science and education). FOP Zhovtyi O. O., Uman (2013).
12. Marynovska, O. Ya.: Intehralna tekhnolohiia navchannia: vid teorii do praktyky (Integral learning technology: from theory to practice). Pochatkova osvita. 32 (608), 3–5 (2011).
13. Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).
14. Razumovskii, V. G., Tarasova L. V.: Razvitie obshchego obrazovaniia: integratciia i gumanitarizatciia (Development of general education: integration and humanitarization). Sovetskaia pedagogika. 7, 3–10
(1988).
15. Sobko, Ya. M.: Teoretyko-metodychni osnovy vprovadzhennia intehratyvnykh kursiv u profesiino-tekhnichnii osviti (Theoretical-methodical basis of implementation of integrative courses in professional
and technical education). Norma, Lviv (2014).
16. Teplytskyi, I. O., Semerikov, S. O.: Na perekhresti ekolohii, matematyky, informatyky y fizyky (At the intersection of ecology, mathematics, computer science and physics). Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-
Podilskoho natsionalnoho universytetu. Seriia pedahohichna. 18, 34–37 (2012).
17. Velychko, S. P., Buzko, V. L.: Binarnyi urok z fizyky ta biolohii yak zasib formuvannia piznavalnoho interesu uchniv osnovnoi shkoly (The binary lesson with physics and biology as means of forming cognitive
interest of basic school pupils). Pedahohichni nauky. 66, 116–122 (2014).
18. Yakymovych, T. D.: Intehratsiia teoretychnoho i vyrobnychoho navchannia v protsesi profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv (na materiali elektronnoi promyslovosti) (Integration of theoretical and production
training in the process of professional training of specialists (on the material of the electronic industry)). Dissertation, Institute of Pedagogy and Psychology of Professional Education of the Academy
of Pedagogical Sciences of Ukraine (2001).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.