Проблеми підготовки кадрів для STEM-освіти в сучасному інноваційному навчально-дослідницькому середовищі

Основний зміст статті

Марія Шишкіна

Анотація

Шишкіна М.П, Проблеми підготовки кадрів для STEM-освіти в сучасній інноваційній навчально-дослідницької середовищі.


Мета статті - описати проблеми навчання персоналу, які виникають з огляду на розширення STEM-підходу до освіти, розвиток інноваційних технологій, зокрема, віртуалізації, розширеної реальності, використання аутсорсингу ІКТ в розробці освітніх систем. Об’єктом дослідження є процес становлення та розвитку освітнього та наукового середовища навчального закладу. Предметом дослідження є формування та розвиток хмарного навчального та дослідницького середовища для STEM-освіти. Методами дослідження є: аналіз публікацій з проблеми; узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду; теоретичний аналіз, системний аналіз, систематизація та узагальнення дослідницьких фактів та закономірностей для розробки та проектування моделі хмарного навчального середовища, обґрунтування основних висновків. Результати дослідження наступні: обґрунтовано концепції та модель хмарного середовища STEM-освіти, окреслено проблеми навчання персоналу на сучасному етапі.

Деталі статті

Як цитувати
Шишкіна, М. (2018). Проблеми підготовки кадрів для STEM-освіти в сучасному інноваційному навчально-дослідницькому середовищі. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 84-89. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3658
Розділ
Статті

Посилання

1. Bykov, V., Shyshkina, M.: Emerging technologies for personnel training for IT industry in Ukraine. In: Proceedings of ICL2014 — 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning, Dubai, 03–06 December 2014, pp. 945–949. IEEE, Red Hook (2014). doi: 10.1109/ICL.2014.7017903
2. Diegmann P., Schmidt-Kraepelin M., Van den Eynden S., Basten D.: Benefits of Augmented Reality in Educational Environments — A Systematic Literature Review. In: Thomas, O., Teuteberg, F. (eds.) Proceedings the 12th International Conference on Wirtschaftsinformatik, Osnabrück, 4–6 March 2015, pp. 1542–1556. http://aisel.aisnet.org/wi2015/103/ (2015). Accessed 10 Jan 2018.
3. Johnson, L., Adams Becker, S., Estrada, V., Martı́n, S.: Technology Outlook for STEM+ Education 2013–2018: An NMC Horizon Project Sector Analysis. The New Media Consortium, Austin (2013).
4. Merzlykin, O. V., Semerikov, S. O.: Perspektyvni khmarni tekhnolohii v osviti (Prospective Cloud Technologies in Education). In: Proceedings of the scientific and practical workshop on Cloud Technologies in Modern University, Cherkasy, 24 Mar 2015, pp. 31–33. ChDTU, Cherkasy (2015).
5. Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).
6. Shyshkina, M.: Emerging Technologies for Training of ICT-Skilled Educational Personnel. In: Ermolayev, V., Mayr, H. C., Nikitchenko, M., Spivakovsky, A., Zholtkevych, G. (ed.) Information and Communication
Technologies in Education, Research, and Industrial Applications. ICTERI 2013. Communications in Computer and Information Science, vol. 412. Springer, Cham (2013). doi: 10.1007/978-3-319-03998-5_14
7. Shyshkina, M.: Holistic Approach to Training of ICT Skilled Educational Personnel. In: Ermolayev, V. (ed.) ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. CEUR Workshop Proceedings. 1000, 436–445. http://ceur-ws.org/Vol-1000/ICTERI-2013-p-436-445-MRDL.pdf (2013).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.