Концептуальні основи використання вільного програмного забезпечення у фаховій підготовці вчителя математики, фізики та інформатики

Основний зміст статті

Владислав Величко
Олена Федоренко
Дар'я Кассім

Анотація

Величко В.Є., Федоренко О.Г., Кассім Д.А. Концептуальні основи використання вільного програмного забезпечення у фаховій підготовці вчителя математики, фізики та інформатики до початку обслуговування.


Розвиток освіти пов'язаний насамперед із використанням ІКТ. Вже набутий значний досвід використання освітніх комп’ютерних систем при розробці та використанні нових форм та методів навчання на основі сучасних інформаційних технологій. Щодо вільного програмного забезпечення, то період, коли кількість має перетворюватися на якість та показник такого перекладу, - це розробка концепції впровадження вільного програмного забезпечення у навчальну діяльність університетів. Запропонована концепція, візьмемо приклад з України, визначає головну мету впровадження вільного програмного забезпечення у підготовці до обслуговування математики, фізики та інформатики; визначає цілі, заходи, принципи, роль і значення вільного програмного забезпечення в процесі інформатизації та результати його реалізації.

Деталі статті

Як цитувати
Величко, В., Федоренко, О., & Кассім, Д. (2018). Концептуальні основи використання вільного програмного забезпечення у фаховій підготовці вчителя математики, фізики та інформатики. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 123-135. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3662
Розділ
Статті

Посилання

1. Bykov, V. Yu.: Suchasni zavdannia informatyzatsii osvity (Modern tasks of informatization of education). Information technology and learning tools. 15 (1) (2010).
2. Morze, N. V.: Osnovy metodychnoi pidhotovky vchytelia informatyky (Basics of methodical training of informatics’ teachers). Kurs, Kyiv (2003).
3. Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O.: Vilne prohramne zabezpechennia yak faktor stabilizatsii vuzivskykh kursiv informatyky (Free Software as a factor in the stabilization of university computer science courses). In: Proceedings of Ukrainian scientific and practical conference on Information technologies in education, MSPU, Melitopol, 24–26 May 2006, pp. 55–56 (2006).
4. Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O.: Z dosvidu vykorystannia Vilnoho prohramnoho zabezpechennia u pidhotovtsi maibutnoho vchytelia (The experience of the use of Free Software in preparing future teachers).
Ridna shkola. 5, 40–41 (2003).
5. Semerikov, S. O.: Fundamentalizatsiia navchannia informatychnykh dystsyplin u vyshchii shkoli (Fundamentalization of Computer Science teaching at the high educational institutions). Mineral, Kryvyi Rih
(2009).
6. Tryus, Yu. V.: Kompiuterno-oriientovani metodychni systemy navchannia matematychnykh dystsyplin u VNZ: problemy, stan i perspektyvy (Computer-oriented methodical systems of teaching mathematical disciplines in higher educational institutions: problems, state and prospects). Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova, Seriia 2: Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia. 9, 16–29 (2010).
7. Verkhovna Rada Ukrainy: Zakon Ukrayiny Pro Natsionalnu prohramu informatyzatsii (Law of Ukraine: On the National Informatization Program). Zakonodavstvo Ukrainy. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80 (1998). Accessed 25 Dec 2017.
8. Zhaldak, M. I.: Pedahohichnyi potentsial kompiuterno-oriientovanykh system navchannia matematyky (Pedagogical potential of computer-oriented systems of teaching mathematics). Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia. 7, 3–16 (2003).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.