Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні інформатичних дисциплін майбутніх фахівців з інженерної педагогіки

Основний зміст статті

Вікторія Ткачук
Вадим Щокін
Віталій Тронь

Анотація

Ткачук В.В., Щокін В.П., Тронь В.В. Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні комп'ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки.


Мета дослідження: дослідження спрямоване на розробку моделі використання мобільних ІКТ у навчанні комп'ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки. Об'єктом дослідження є модель використання мобільних ІКТ у навчанні комп’ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки. Результати дослідження: розроблена модель використання мобільних ІКТ як інструментів вивчення комп’ютерних наук майбутнім фахівцям з інженерної педагогіки базується на компетенції, орієнтований на особи та системний підхід з урахуванням принципів професійної освіти, загальних дидактичних, навчання інформатики та мобільного навчання. Він також враховує сучасні умови та тенденції розвитку мобільних ІКТ. Модель включає чотири блоки: цільовий, змістовно-технологічний, діагностики та орієнтований на результат. Відповідно до моделі, зміст навчання комп'ютерних наук складається з 5 основних підрозділів: 1) основи інформатики; 2) архітектура сучасних комп’ютерів; 3) основи алгоритмізації та програмування; 4) програмне забезпечення обчислювальних систем; 5) комп'ютерні технології у професійній діяльності інженерів-педагогів.


 

Деталі статті

Як цитувати
Ткачук, В., Щокін, В., & Тронь, В. (2018). Модель використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні інформатичних дисциплін майбутніх фахівців з інженерної педагогіки. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 136-146. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3663
Розділ
Статті

Посилання

1. Rashevska, N., Tkachuk, V.: Technological conditions of mobile learning at high school. Metallurgical and Mining Industry. 3, 161–164 (2015).
2. Tkachuk, V. V.: Professional ICT-competencies design for the future professionals in Engineering Pedagogy. Information Technologies and Learning Tools. 53 (3), 123–141 (2016).
3. Tkachuk, V. V.: Diahnostyka rivnia sformovanosti IKT-kompetentnostei maibutnikh inzheneriv-pedahohiv kompiuternoho profiliu (Diagnostics of the level formation ICT-competencies future engineers-pedagogs of
the computer profile). Scientific notes. Series: Problems of methodology of physical-mathematical and technological education. 2 (11), 205–212 (2017).
4. Savelev, A. Ia., Semushkina, L. G., Kagermanian, V. S.: Model formirovaniia spetcialista s vysshim obrazovaniem na sovremennom etape (The model of the formation of a specialist with a higher education at the present stage). Scientific and Research Institute of Higher Education, Moscow (2005).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.