Доповнена реальність та перспективи її застосування у навчанні майбутніх інженерів

Основний зміст статті

Наталія Рашевська
Володимир Соловйов

Анотація

Рашевська Н.В., Соловйов В.М. Доповнена реальність та перспективи її застосування у навчанні майбутніх інженерів.


Система освіти України тісно пов'язана зі світовими тенденціями освіти, тому потребує постійного оновлення та розширення. Однією з прогресивних сфер організації навчального процесу є створення навчального середовища, яке дозволить студентам розкрити свій інтелектуальний потенціал під час пошуку необхідних знань. Ось чому метою статті є аналіз концепції доповненої реальності та перспективи її застосування в процесі підготовки майбутніх інженерів. Об'єктом дослідження є система підготовки майбутніх інженерів, яка використовує технології доповненої реальності в процесі підготовки майбутніх інженерів. Метод дослідження - аналіз впливу технологій доповненої реальності на підготовку майбутніх інженерів. Під час дослідження ми виявили позитивні сторони технологій доповненої реальності в процесі підготовки майбутніх інженерів. Ми визначили етапи створення деяких методичних системних компонентів викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі за допомогою міждисциплінарної інтеграції та технологій доповненої реальності.

Деталі статті

Як цитувати
Рашевська, Н., & Соловйов, В. (2018). Доповнена реальність та перспективи її застосування у навчанні майбутніх інженерів. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 247-254. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3672
Розділ
Статті

Посилання

1. Azuma, R., Baillot, Y., Behringer, R., Feiner, S., Julier, S., MacIntyre, B.: Recent Advances in Augmented Reality. IEEE Computer Graphics and Applications. 21(6), 34–47 (2001).
2. Azuma, R.T.: A Survey of Augmented Reality. Presence: Teleoperators and Virtual Environments. 6(4), 355–385 (1997). doi:10.1162/pres.1997.6.4.355
3. Bova, V.V., Lezhebokov, A.A., Nuzhnov, E.V.: Obrazovatelnye informatcionnye sistemy na osnove mobilnykh prilozhenii s dopolnennoi realnostiu (Educational information system based mobile applications with augmented reality). Izvestiya SFedU. Engineering sciences. 6(167), 200–210 (2015).
4. Chang, Y.H., Liu, J.-ch.: Applying an AR Technique to Enhance Situated Heritage Learning in a Ubiquitous Learning Environment. The Turkish Online Journal of Educational Technology. 1(3), 21–32 (2013).
5. Civelek, T., Ucar, E., Ustunel, H., Aydin, M.K.: Effects of a Haptic Augmented Simulation on K–12 Students’ Achievement and their Attitudes towards Physics. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. 10(6), 565–574 (2014). doi: 10.12973/eurasia.2014.1122a
6. Coimbra,T.,Cardoso,T.,Mateus,A.:AugmentedReality:anEnhancer for Higher Education Students in Math’s learning? Procedia Computer Science. 67, 332–339 (2015). doi:10.1016/j.procs.2015.09.277
7. Daineko, E.A., Ipalakova, M.T., Serikov, S.S., Zhanabai, G.K.: Primenenie tekhnologii dopolnennoi realnosti v obrazovanii (Application of augmented reality technologies in education). In: Proceeding of the 13th International scientific and practical conference on Fundamental and applied research in the modern world, 17 March 2016, vol.1, pp.26–28. Strategiia budushchego, St.Petersburg (2016).
8. Estapa, A., Nadolny, L.: The Effect of an Augmented Reality Enhanced Mathematics Lesson on Student Achievement and Motivation. Journal of STEM Education: Innovations and Research. 16(3), 40–48 (2015).
9. Ferrer-Torregrosa, J., Torralba, J., Jimenez, M.A., Garc´ıa, S., Barcia, J.M.: ARBOOK: Development and Assessment of a Tool Based on Augmented Reality for Anatomy. Journal of Science Education and Technology. 24(1), 119–124 (2015). doi:10.1007/s10956-014-9526-4
10. Ismail, I., Idrus, R.M., Gunasegaran, Th.: Motivation, Psychology and Language Effect on Mobile Learning in Universiti Sains Malaysia. International Journal of Interactive Mobile Technologies. 4(4), 31–36 (2010).
11. Ivanchenko, A.E., Ignatova, T.A.: Tekhnologiia dopolnennoi realnosti v obrazovanii (Technology of additional reality in education). Alleia nauki. 4(10), 322–324 (2017).
12. Lu, S.-J., Liu, Y.-C.: Integrating augmented reality technology to enhance children’s learning in marine education. Environmental Education Research. 21(4), 525–541 (2015). doi:10.1080/13504622.2014.911247
13. Martin-Gutierrez, J., Guinters, E., Perez-Lopez, D.: Improving Strategy of Self-Learning in Engineering: Laboratories with Augmented Reality. Procedia — Social and Behavioral Sciences. 51, 832–839 (2012). doi:10.1016/j.sbspro.2012.08.249
14. McMahon, D., Cihak, D.F., Wright, R.: Augmented Reality as a Navigation Tool to Employment Opportunities for Postsecondary Education Students With Intellectual Disabilities and Autism. Journal of Research on Technology in Education. 47(3), 157–172 (2015). doi:10.1080/15391523.2015.1047698
15. Milgram, P., Kishino, F.: A taxonomy of mixed reality visual displays. IEICE Transactions on Information and Systems. E77–D(12), 1321– 1329 (1994).
16. Modlo, Ye.O., Yechkalo, Yu.V., Semerikov, S.O., Tkachuk, V.V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11(1), 93–100 (2017).
17. P´erez-L´opez, D., Contero, M.: Delivering educational multimedia contents through an augmented reality application: A case study on its impact on knowledge acquisition and retention. The Turkish Online Journal of Educational Technology. 12(4), 19–28 (2013).
18. Rashevska, N.V., Semerikov, S.O., Slovak, K.I., Striuk, A.M.: Model kombinovanoho navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy (The blended learning model in Ukrainian higher education). In: Sbornik nauchnykh trudov, pp.54–59. Miskdruk, Kharkiv (2011).
19. Rashevska, N.V., Semerikov, S.O.: Modeli zmishanoho navchannia (Blended learning models). New computer technology. 11, 103–104 (2013).
20. Semerikov, S.O., Striuk, A.M., Slovak, K.I., Rashevska, N.V., Yechkalo, Yu.V.: Liudyna z kompiuternym oblychchiam (do 80-richchia Aivena Edvarda Sazerlenda) (A man with a computer face (to the 80th anniversary of Ivan Edward Sutherland)). New computer technology. 16, 9–24 (2018).
21. Semerikov, S.O., Striuk, M.I., Moiseienko, N.V.: Mobilne navchannia: istoryko-tekhnolohichnyi vymir (Mobile learning: historical and technological dimension). In: Konoval, O.A. (ed.) Teoriia i praktyka orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv (Theory and practice of organization of independent work of students of higher educational institutions), pp.188–242. Knyzhkove vydavnytstvo Kyreievskoho, Kryvyi Rih (2012).
22. Striuk, A., Rassovytska, M., Shokaliuk, S.: Using Blippar Augmented Reality Browser in the Practical Training of Mechanical Engineers. In: Ermolayev, V., Sua´rez-Figueroa, M.C., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Kravtsov, H., Peschanenko, V., Prytula, Ya., Nikitchenko, M., Spivakovsky A. (eds.) Proceedings of the 14th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2018), Kyiv, Ukraine, 14–17 May 2018, vol.Ii: Workshops. CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), vol.2104, pp.412–419 (2018).
23. Wang, H.-Y., Duh, H.B.-L., Li, N., Lin, Tz.-J., Tsai, Ch.-Ch.: An Investigation of University Students’ Collaborative Inquiry Learning Behaviors in an Augmented Reality Simulation and a Traditional Simulation. Journal of Science Education and Technology. 23(5), 682– 691 (2014). doi:10.1007/s10956-014-9494-8

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.