Дослідження можливостей практичного застосування технологій доповненої реальності в інформаційно-освітньому середовищі для підготовки гірничих інженерів у ЗВО

Основний зміст статті

Сніжана Зелінська
Альберт Азарян
Володимир Азарян

Анотація

 


Зелінська С.О., Азарян А.А., Азарян В.О.  Дослідження можливостей практичного застосування технологій доповненої реальності в інформаційно-освітньому середовищі для підготовки гірничих інженерів у ВНЗ.
Технології доповненої реальності дозволяють отримувати необхідні дані про навколишнє середовище та покращення сприйняття інформації. Застосування технологій доповненої реальності в інформаційно-освітньому середовищі вищого навчального закладу дозволить отримати додаткові інструментальні засоби для підвищення якості освіти. Застосування відповідних інструментальних засобів, до яких належать платформи доповненої реальності Vuforia, ARToolKit, Kudan дозволять представити викладачам необхідні інструменти для створення академічних програм доповненої реальності.




.


 

Деталі статті

Як цитувати
Зелінська, С., Азарян, А., & Азарян, В. (2018). Дослідження можливостей практичного застосування технологій доповненої реальності в інформаційно-освітньому середовищі для підготовки гірничих інженерів у ЗВО. Педагогіка вищої та середньої школи, 51, 263-275. https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3674
Розділ
Статті

Посилання

1. ARToolKit. https://github.com/artoolkit (2018). Accessed 26 Jan 2018.
2. Feshchenko, A. V., Bakhareva, V. A., Zakharova, U. S., Serbin, V. A.: Tekhnologii virtualnoi i dopolnennoi realnosti v obrazovatelnoi srede vuza. Open and distance education. 4 (60), 12–20 (2015). doi: 10.17223/16095944/60/2
3. Havens, J. C.: The Impending Social Consequences of Augmented Reality. Mashable. http://mashable.com/2013/02/08/augmented-reality-future (2013). Accessed 25 Dec 2017.
4. Jacobs, J., Webber-Youngman, R. C. W., van Wyk, E.: Potential Augmented Reality Applications in the Mining Industry. ResearchGate (2016). doi: 10.13140/RG.2.2.27751.44961
5. Kislova, O. N.: “Dopolnennaia realnost” skvoz prizmu internet-praktik sovremennogo studenchestva (“Augmented reality” through the prism of the modern students’ internet-practice). Metodolohiia, teoriia ta
praktyka sotsiolohichnoho analizu suchasnoho suspilstva. 20, 351–356 (2014).
6. Kudan. https://kudan.readme.io (2017). Accessed 29 Jan 2018.
7. Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).
8. PTC Inc.: Vuforia | Augmented Reality. https://www.vuforia.com
(2018). Accessed 17 Jan 2018.
9. Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Slovak, K. I., Rashevska, N. V., Yechkalo, Yu. V.: Liudyna z kompiuternym oblychchiam (do 80-richchia Aivena Edvarda Sazerlenda) (A man with a computer face (to the 80th anniversary of Ivan Edward Sutherland)). New computer technology. 16, 9–24 (2018).
10. Striuk, A., Rassovytska, M., Shokaliuk, S.: Using Blippar Augmented Reality Browser in the Practical Training of Mechanical Engineers. In: Ermolayev, V., Suárez-Figueroa, M. C., Yakovyna, V., Kharchenko, V.,
Kobets, V., Kravtsov, H., Peschanenko, V., Prytula, Ya., Nikitchenko, M., Spivakovsky A. (eds.) Proceedings of the 14th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2018), Kyiv, Ukraine, 14–17 May 2018, vol. II: Workshops. CEUR Workshop Proceedings (CEUR-WS.org), vol. 2104, pp. 412–419 (2018).
11. Yakovlev, B. S., Pustov, S. I.: Istoriia, osobennosti i perspektivy tekhnologii dopolnennoi realnosti (History, features and prospects of the augmented reality). Izvestiia TulGU, Tekhnicheskie nauki. 3, 479–484
(2013).
12. Yakovlev, B. S., Pustov, S. I.: Klassifikatciia i perspektivnye napravleniia ispolzovaniia tekhnologii dopolnennoi realnosti (Classification and promising application augmented reality). Izvestiia TulGU, Tekhnicheskie nauki. 3, 484–492 (2013).
13. Zilberman, N. N., Serbin, V. A.: Vozmozhnosti ispolzovaniia prilozhenii dopolnennoi realnosti v obrazovanii (The possibilities of using augmented reality applications in education). Open and distance education. 4 (56), 28–33 (2014).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.