Систематичність самостійної роботи студентів у хмарному навчальному середовищі

Основний зміст статті

Олександр Колгатін
Лариса Колгатіна
Надія Пономарьова
Катерина Шмельцер

Анотація

У статті розглянуто проблему самостійної роботи студентів позакласних курсів в інформаційному та комунікаційному навчальному середовищі на основі хмарних технологій. Обговорюються результати відповідного опитування серед студентів педагогічного університету. Студенти відповіли на запитання про систематичність їхньої навчальної діяльності та пропозиції щодо її вдосконалення. Визначено, що головними проблемами є потреба у більш ретельному інструктажі відповідно до особливостей виконання завдання, недостатнього досвіду самоменеджменту, відсутності внутрішньої мотивації. Найбільше студенти рекомендують надати завдання детальним інструктажем (усним чи письмовим) та приділити увагу уважному плануванню часу, необхідного для повного виконання завдання. Вказується, що такі складні вимоги можуть бути задоволені лише комплексним використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а також автоматизованою системою педагогічної діагностики. В результаті цього обговорення сформульовано деякі вимоги до управління самостійною роботою студентів поза аудиторією. 

Деталі статті

Як цитувати
Колгатін, О., Колгатіна, Л., Пономарьова, Н., & Шмельцер, К. (2019). Систематичність самостійної роботи студентів у хмарному навчальному середовищі. Педагогіка вищої та середньої школи, 52, 70-88. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3777
Розділ
Статті

Посилання

1. Arkhangelskii, S. I.: Uchebnyi protcess v vysshei shkole, ego zakonomernye osnovy i metody (The educational process in higher education, its regular principles and methods). Vysshaia shkola, Moscow (1980).
2. Bespalko, V. P.: Kiberpedagogika = Cyberpedagogy: vvedenie v teoriiu i metodologiiu pedagogicheskogo obespecheniia kompiuternogo obucheniia (Cyberpedagogy: an introduction to the theory and methodology of pedagogical computer software). Narodnoe obrazovanie, Moscow (2018).
3. Bilousova, L., Gryzun, L., Zhytienova, N., Pikalova, V.: Search algorithms learning based on cognitive visualization. In: Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Mayr, H. C., Spivakovsky, A. (eds.) Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2019), Kherson, Ukraine, June 12–15 2019, vol. I: Main Conference. CEUR Workshop Proceedings 2387, 472–478. http://ceur-ws.org/Vol-2387/20190472.pdf (2019). Accessed 30 Jun 2019.
4. Bilousova, L., Kolgatin, O., Kolgatina, L.: Computer Simulation as a Method of Learning Research in Computational Mathematics. In: Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Korni lowicz, A., Kravtsov, H., Nikitchenko, M., Semerikov, S., Spivakovsky, A. (eds.) Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2019), Kherson, Ukraine, June 12–15 2019, vol. II: Workshops. CEUR Workshop Proceedings 2393, 880–894. http://ceur-ws.org/Vol-2393/paper_209.pdf (2019). Accessed 30 Jun 2019.
5. Bilousova, L., Kolgatin, O., Kolgatina, L.: Pedagogical Diagnostics with Use of Computer Technologies. In: Ermolayev, V., Mayr, H. C., Nikitchenko, M., Spivakovsky, A., Zholtkevych, G., Zavileysky, M., Kravtsov, H., Kobets, V., Peschanenko, V. (eds.) Proceedings of the 9 th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer, Kherson, Ukraine, June 19–22, 2013. CEUR Workshop Proceedings 1000, 209–220. http://ceur-ws.org/Vol-1000/ICTERI-2013-p-209-220.pdf (2013). Accessed 21 Nov 2018.
6. Bilousova, L. I., Kolgatin, O. G., Kolgatina, L. S.: Diagnosis of problems of management of the students’ independent work in the information and communication pedagogical environment. Information Technologies in Education 20, 7–12 (2014). doi: 10.14308/ite000492
7. Bondarevskii, V. B.: Izuchenie i razvitie interesov i sklonnostei uchashchikhsia starshikh klassov k otdelnym predmetam shkolnogo obucheniia (v sisteme uchebnykh zaniatii) (The study and development of the interests and inclinations of high school students to individual subjects of school education (in the system of instruction)). Dissertation, Scientific research institute of theory and history of pedagogy (1960).
8. Bortkevich, E. K.: Samostoiatelnaia rabota kursantov voennykh uchilishch po sotcialno-ekonomicheskim distciplinam (Independent work of cadets of military schools in socio-economic disciplines). Dissertation, Leningrad State Pedagogical Institute named after A. I. Herzen (1950).
9. Buriak, V. K.: Teoriia i praktika samostoiatelnoi uchebnoi raboty shkolnikov: na materialakh estestvennonauchnykh distciplin (Theory and practice of independent educational work of schoolchildren: on the materials of natural science disciplines). Dissertation, Krivoi Rog State Pedagogical Institute (1986).
10. Bykov, V. Yu.: Models of the open education organizational systems. Atika, Kyiv (2009).
11. Davydov, V. V., Rubtcov, V. V., Kritckii, A. G.: Psikhologicheskie osnovy organizatcii uchebnoi deiatelnosti, oposredstvovannoi ispolzovaniem kompiuternykh sistem (The psychological basis for the organization of educational activities mediated by the use of computer systems). Psikhologicheskaia nauka i obrazovanie 2, 68–72 (1996).
12. Dmitrenko, T. A.: Teoreticheskie osnovy issledovaniia intensifikatcii protcessa obucheniia v vysshei shkole (Theoretical foundations of the study of the intensification of the learning process in higher education). Prometei, Moscow (2000).
13. Dmytrenko, T. O., Yaresko, K. V.: Kontseptsiia orhanizatsii ta upravlinnia samostiinoiu robotoiu studentiv (The concept of organization and management of students’ independent work). Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury 28, 183–187 (2009).
14. Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Korni lowicz, A., Kravtsov, H., Nikitchenko, M., Semerikov, S., Spivakovsky, A.: Preface. In: Ermolayev, V., Mallet, F., Yakovyna, V., Kharchenko, V., Kobets, V., Korni lowicz, A., Kravtsov, H., Nikitchenko, M., Semerikov, S., Spivakovsky, A. (eds.) Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer (ICTERI, 2019), Kherson, Ukraine, June 12–15 2019, in Europe. Past, Present and Future”, Kyiv, October 5–9, 1998. International Charity Foundation for History and Development of Computer Science and Technique (ICFCST). http://www.icfcst.kiev.ua/Symposium/Proceedings/Galdak.doc (1998).
19. Garunov, M. G., Pidkasistyi, P. I.: Samostoiatelnaia rabota studentov (Students’ independent work). Znanie, Moscow (1978).
20. Gershunsky, B., Lozansky, E.: Russia: experience in democracy. Kontinent USA, Washington (2000).
21. Graf, V., Iliasov, I. I., Liaudis, V. Ia.: Osnovy organizatcii uchebnoi deiatelnosti i samostoiatelnaia rabota studentov (Fundamentals of the organization of educational activity and independent work of students). Izdatelstvo MGU, Moscow (1981).
22. Horoshko, Yu. V.: Systema informatsiinoho modeliuvannia u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky ta informatyky (The system of information modeling in the preparation of future teachers of mathematics and informatics). Dissertation, National Pedagogical Dragomanov University (2013).
23. Iakunin, V. A.: Psikhologiia upravleniia uchebno-poznavatelnoi deiatelnostiu studentov (Psychology of management of educational and cognitive activity of students). LGU, Leningrad (1986).
24. Itelson, L. B.: Lektcii po sovremennym problemam psikhologii obucheniia (Lectures on the modern problems of the psychology of learning). Vladimir (1972).
25. Kasianenko, M. D.: Samostoiatelnaia rabota studenta (Student’s independent work). UMK VO, Kiev (1988).
26. Khazina, S., Ramsky, Y., Eylon, B. S.: Computer modeling as a scientific means of training prospective physics teachers. In: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2016), pp. 7699–7710 (2016). doi: 10.21125/edulearn.2016.0694
27. Kobyliatckii, I. I.: Osnovy podgotovki vysshei shkoly (Basics of higher education). Vishcha shkola, Kiev, Odessa (1978).
28. Kolgatina, L. S.: Samostiina robota studentiv z kursu “Metodyka navchannia informatyky” (Students’ independent work in course “Methods of teaching informatics”). Physical and Mathematical Education 4 (18), 76–80 (2018). doi: 10.31110/2413-1571-2018-018-4-012 vol. II: Workshops. CEUR Workshop Proceedings 2393. http://ceur-ws.org/Vol-2393/preface.pdf (2019). Accessed 30 Jun 2019.
15. Ershov, A. P.: Programmirovanie — vtoraia gramotnost (Programming — second literacy). Computing Center of the Siberian Branch of the Academy of Sciences of the USSR, Novosibirsk (1981).
16. Esipov, B. P.: Samostoiatelnaia rabota uchashchikhsia na urokakh (Independent work of students in the classroom). Uchpedgiz, Moscow (1961).
17. Filippova, L. V.: Samostiina robota studentiv u vyshchykh navchalnykh medychnykh zakladakh yak chynnyk profesionalizmu (Independent work of students in the higher medical school as factor professional). Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii 5 (7), 359–367 (2010).
18. Galdak, M., Khomik, A.: Formuvannia informatsiinoi kultury vchytelia (Creation of Information Culture for the Teacher). In: Proceedings of International Symposium “Computers in Europe. Past, Present and Future”, Kyiv, October 5–9, 1998. International Charity Foundation for History and Development of Computer Science and Technique (ICFCST). http://www.icfcst.kiev.ua/Symposium/Proceedings/Galdak.doc (1998).
19. Garunov, M. G., Pidkasistyi, P. I.: Samostoiatelnaia rabota studentov (Students’ independent work). Znanie, Moscow (1978).
20. Gershunsky, B., Lozansky, E.: Russia: experience in democracy. Kontinent USA, Washington (2000).
21. Graf, V., Iliasov, I. I., Liaudis, V. Ia.: Osnovy organizatcii uchebnoi deiatelnosti i samostoiatelnaia rabota studentov (Fundamentals of the organization of educational activity and independent work of students). Izdatelstvo MGU, Moscow (1981).
22. Horoshko, Yu. V.: Systema informatsiinoho modeliuvannia u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky ta informatyky (The system of information modeling in the preparation of future teachers of mathematics and informatics). Dissertation, National Pedagogical Dragomanov University (2013).
23. Iakunin, V. A.: Psikhologiia upravleniia uchebno-poznavatelnoi deiatelnostiu studentov (Psychology of management of educational and cognitive activity of students). LGU, Leningrad (1986).
24. Itelson, L. B.: Lektcii po sovremennym problemam psikhologii obucheniia (Lectures on the modern problems of the psychology of learning). Vladimir (1972).
25. Kasianenko, M. D.: Samostoiatelnaia rabota studenta (Student’s independent work). UMK VO, Kiev (1988).
26. Khazina, S., Ramsky, Y., Eylon, B. S.: Computer modeling as a scientific means of training prospective physics teachers. In: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2016), pp. 7699–7710 (2016). doi: 10.21125/edulearn.2016.0694
27. Kobyliatckii, I. I.: Osnovy podgotovki vysshei shkoly (Basics of higher education). Vishcha shkola, Kiev, Odessa (1978).
28. Kolgatina, L. S.: Samostiina robota studentiv z kursu “Metodyka navchannia informatyky” (Students’ independent work in course “Methods of teaching informatics”). Physical and Mathematical Education 4 (18), 76–80 (2018). doi: 10.31110/2413-1571-2018-018-4-012

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.