Курси дистанційного навчання в розвитку інструментальної компетентності майбутніх учителів музики

Основний зміст статті

Людмила Гаврилова
Олена Ішутіна
Валентина Замороцька
Дар’я Кассім

Анотація

Обґрунтовано науково-методичне підґрунтя створення та розробки курсів дистанційного навчання майбутніх учителів музики. Визначено складові та структуру компетентності майстра майбутніх учителів музичної творчості; розкрито зміст курсу. Матеріали базуються на навчальному досвіді авторів в рамках курсу дистанційного навчання «Основний музичний інструмент (фортепіано)». Основними блоками проектування та розробки дистанційних курсів вважаються серед них теоретичні, практичні, індивідуальні роботи та контрольні блоки. Обґрунтовано специфіку методів дистанційного навчання в інструментальному та виконавському навчанні майбутніх учителів музики та виділено три основні методи. Спосіб залучення інформаційно-комунікаційних технологій, включаючи мультимедіа; розроблено метод проекту та особливості контролю знань та навичок. Описано результати впровадження та експериментальних досліджень використання курсів дистанційного навчання для розвитку навичок компетентності майбутніх учителів музики. Досліджено вплив різних методів на успішність учнів.

Деталі статті

Як цитувати
Гаврилова, Л., Ішутіна, О., Замороцька, В., & Кассім, Д. (2019). Курси дистанційного навчання в розвитку інструментальної компетентності майбутніх учителів музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 52, 197-214. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/pedag/article/view/3803
Розділ
Статті

Посилання

1. Arveiller, J., Bull, H.-L., Roads, C.: Comments on University Instruction in Computer Music Composition. Computer Music Journal 6 (2), 72–78 (1982). doi: 10.2307/3679681
2. Belousova, N. V.: Informatcionnye tekhnologii v protcesse spetcialnoi podgotovki pedagoga-muzykanta (Information technology in the process of special training of a teacher-musician). Dissertation, Moscow City
Pedagogical University (2012).
3. Bieliavina, N. D.: Deiaki metodychni problemy vykorystannia novykh kompiuternykh tekhnolohii v muzychnii osviti (Some methodical problems of the use of new computer technologies in music education). Kultura i mystetstvo v suchasnomu sviti: Naukovi zapysky KDUKiM 1, 195–201 (1998).
4. Chaikovska, O., Aleksandrova, H.: Multymediini tekhnolohii yak chynnyk formuvannia innovatsiinoho navchalnoho seredovyshcha na urokakh muzyky (Multimedia technologies as a factor of formation of
innovative educational environment at music lessons). Ridna shkola 3, 66–69 (2013).
5. Chao-Fernandez, R., Rom ́an-Garc ́ıa, S., Chao-Fernandez, A.: Analysis of the use of ICT through music interactive games as educational strategy. Procedia — Social and Behavioral Sciences 237, 576–580 (2017). doi: 10.1016/j.sbspro.2017.02.109
6. Gorbunova, I. B.: Fenomen muzykalno-kompiuternykh tekhnologii kak novaia obrazovatelnaia tvorcheskaia sreda (The phenomenon of musical computer technologies as a new educational creative medium). Izvestiia Rossiiskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A. I. Gertcena 9, 123–138 (2004).
7. Haidenko, I. A.: Rol muzychnykh kompiuternykh tekhnolohii u suchasnii kompozytorskii praktytsi (The Role of Computer Technologies in Contemporary Composer Practices). Dissertation, Kharkiv State University of Arts named after I. P. Kotlyarevsky (2005).
8. Havrilova, L. H.: Specifics of the development of distance courses for musical historical disciplines. Information technologies and learning tools 58 (2), 26–37 (2017). doi: 10.33407/itlt.v58i2.1596
9. Kharuto, A. V.: Muzykalnaia informatika: Teoreticheskie osnovy (Musical Informatics: Theoretical Foundations). LKI, Moscow (2009).
10. Koutsoupidou, T.: Online distance learning and music training: benefits, drawbacks and challenges. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning 29 (3), 243–255 (2014). doi: 10.1080/02680513.2015.1011112
11. Krasilnikov, I. M.: Pedagogika tcifrovykh iskusstv novoe napravlenie razvitiia teorii i praktiki khudozhestvennogo obrazovaniia (Pedagogy of digital arts - new direction of development theory and practice of art education). Pedagogika 5, 56–58 (2012).
12. Krasnoskulov, A.: Kompiuternoe modelirovanie muzykalnoi faktury (Computer simulation of musical texture). In: Muzyka v informatcionnom mire: Nauka. Tvorchestvo. Pedagogika. RGK im. S. V. Rakhmaninova, Rostov-na-Donu (2004).
13. Kruse, N. B., Harlos, S. C., Callahan, R. M., Herring, M. L.: Skype music lessons in the academy: Intersections of music education, applied music and technology. Journal of Music, Technology & Education 6 (1), 43–60 (2013). doi: 10.1386/jmte.6.1.43_1
14. Lee, K. M., Skoe, E., Kraus, N., Ashley, R.: Neural Transformation of Dissonant Intervals in the Auditory Brainstem. Music Perception: An Interdisciplinary Journal 32 (5), 445–459 (2015). doi: 10.1525/mp.2015.32.5.445
15. Novikova, N. V.: Formuvannia piznavalnoho interesu pidlitkiv na urokakh muzyky zasobamy multymediinykh tekhnolohii (Formation of cognitive interest of teenagers in music lessons by means of multimedia technologies). Dissertation, National Pedagogical Dragomanov University (2011).
16. Ortner, J. M.: The effectiveness of a computer-assisted instruction program in rhythm for secondary school instrumental music students. Dissertation, State University of New York at Buffalo (1990).
17. Polozov, S.: The Issue of Autonomy in Using Computer Information Technologies as a Means of Teaching Music. In: Proceedings of the 9th International Conference on Virtual Learning (ICVL), pp. 194–200. Bucharest University Press, Bucharest (2014).
18. Rashevska, N. V., Semerikov, S. O., Slovak, K. I., Striuk, A. M.: Model kombinovanoho navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy (The blended learning model in Ukrainian higher education). In: Sbornik nauchnykh trudov, pp. 54–59. Miskdruk, Kharkiv (2011).
19. Rybnikov, O. M.: Formuvannia hotovnosti maibutnoho vchytelia muzyky do vykorystannia tsyfrovoho elektronnoho muzychnoho instrumentariiu u profesiinii diialnosti (Formation of readiness of future music teacher to use digital electronic musical instruments in professional activity). Dissertation, Borys Grinchenko Kyiv University (2013).
20. Savage, J.: Teaching Music with ICT. In: Finney, J., Burnard, P. (eds.) Music Education with Digital Technology. Continuum, London. 142–155 (2010).
21. Savage, J.: Reconstructing Music Education Through ICT. Research in Education 78 (1), 65–77 (2004). doi: 10.7227/RIE.78.6
22. Taraeva, G. R.: Kompiuter i innovatcii v muzykalnoi pedagogike (Computer and innovation in musical pedagogy). Klassika-XXI, Moscow (2007).
23. Varnavska, L. I.: Formuvannia hotovnosti studentiv do vykorystannia kompiuternykh tekhnolohii na urokakh muzyky (Formation of Students’ Readiness for Using Computer Technologies at Music Lessons). Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly 38, 11–15 (2013).
24. Voronov, A. M., Gorbunova, I. B., Kameris, A., Romanenko, L. Yu.: Muzykalno-kompiuternye tekhnologii v shkole tcifrovogo veka (Music and computer technologies at digital age school). Vestnik IrGTU 5 (76), 240–246 (2013).
25. Zabolotskaia, I. V.: Novye informatcionnye tekhnologii v muzykalnom obrazovanii (New information technologies in music education). Dissertation, Herzen State Pedagogical University of Russia (2000).

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.