Якість аналізу Google Lens: аналіз можливості використання в навчальному процесі

Основний зміст статті

В. Б. Шаповалов
Є. Б. Шаповалов
Ж. І. Бiлик
Г. П. Мегалiнська
І. О. Музика

Анотація

Бiологiя є досить складним початковим предметом, оскiльки передбачає знання бiологiчного рiзноманiття. Google Lens — це унiкальне мобiльне програмне забезпечення, яке дозволяє розпiзнавати види та рiд рослини, яку студент шукає. Стаття присвячена аналiзу ефективностi функцiонування Google Lens, пов’язаного з ботанiчними об’єктами. Для проведення аналiзу ботанiчнi об’єкти були класифiкованi за типом рослини (трава, дерево, кущ) та за частиною рослини (стебло, квiтка, плiд), яка представлена на фото, яке аналiзується. Було показано, що Google Lens правильно визначив види рослин у 92,6% випадкiв. Це досить високий результат, який дозволяє рекомендувати цю програму
для використання пiд час навчання. Найбiльша точнiсть Google Lens спостерiгалася пiд час аналiзу дерев та стебел рослин. Найгiрша точнiсть Google Lens характеризувалася результатами розпiзнавання плодiв та стебел кущiв. Однак точнiсть все ще була високою, i Google Lens може допомогти забезпечити дослiдження навiть у останньому випадку. Google Lens не здатний проаналiзувати мiсцеву ендемiчну флору України. Було продемонстровано, що ефективнiсть розпiзнавання залежить бiльше вiд
роздiльної здатностi фотографiї, нiж вiд фiзичних характеристик камери, за допомогою якої вони зробленi. У статтi зазначено, що можливiсть використання Google Lens у навчальному процесi — це простий спосiб включити принципи STEM-освiти та «Нової української школи» у класах. 

Деталі статті

Як цитувати
Шаповалов, В., Шаповалов, Є., БiликЖ., МегалiнськаГ., & Музика, І. (2019). Якість аналізу Google Lens: аналіз можливості використання в навчальному процесі. Освітній вимір, 53(1), 219-234. https://doi.org/10.31812/educdim.v53i1.3844
Розділ
Статті

Посилання

1. Bilyk, Z., Shapovalov Ye, Shapovalov V., Atamas A.: Vykorystannia ontolohichnykh resursiv yedynoho merezhetsentrychnoho osvitnoho informatsiinoho seredovyshcha dlia provedennia STEM/STEAM-zaniat (Use of Ontological Resources of the Universal Network Information Educational Media for STEM/STEAM-lessons). Osvita ta rozvytok obdarovanoi osobystosti 1 (72), 30–36 (2019). doi: 10.32405/2309-3935-2019-1(72)-30-36
2. Budnyk, O.: Theoretical Principles of Using Steam-Technologies in the Preparation of the Teacher of the New Ukrainian School. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University 5 (1), 23–30 (2018). doi: 10.15330/jpnu.5.1.23-30
3. Elkin, O., Hrynevych, L., Kalashnikova, S., Khobzey, P., Kobernyk, I., Kovtunets, V., Makarenko, O., Malakhova, O., Nanayeva, T., Shiyan, R., Usatenko, H.: The New Ukrainian School: Conceptual principles of secondry school reform. Ministry of Education and Science of Ukraine Kiev (2016).
4. Gilbert, J. K.: Models and modelling: Routes to more authentic science education. International Journal of Science and Mathematics Education 2 (2), 115–130 (2004). doi: 10.1007/s10763-004-3186-4
5. Keller, J. M.: ARCS Model of Motivation. In: Seel, N. M. (ed.) Encyclopedia of the Sciences of Learning, pp. 304–305. Springer, Boston (2012). doi: 10.1007/978-1-4419-1428-6_217
6. Khan, T., Johnston, K., Ophoff, J.: The Impact of an Augmented Reality Application on Learning Motivation of Students. Advances in Human-Computer Interaction 7208494, 1–14 (2019). doi: 10.1155/2019/7208494
7. Ministry of education and science of Ukraine: Biolohiia, 6–9 klasy: navchalna prohrama dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv (Biology, Grades 6–9: curriculum for secondary schools). https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/15.biologiya-6-9.docx (2017).
8. Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Bondarevskyi, S. L., Tolmachev, S. T., Markova, O. M., Nechypurenko, P. P.: Methods of using mobile Internet devices in the formation of the general scientific component of bachelor in electromechanics competency in modeling of technical objects. In: Kiv, A. E., Shyshkina, M. P. (eds.) Proceedings of the 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2019), Kryvyi Rih, Ukraine, March 22, 2019, CEUR-WS.org, online (2020, in press).
9. Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Nechypurenko, P. P., Bondarevskyi, S. L., Bondarevska, O. M., Tolmachev, S. T.: The use of mobile Internet devices in the formation of ICT component of bachelors in electromechanics competency in modeling of technical objects. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 413–428. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper28.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.
10. Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Shmeltzer, E. O.: Modernization of Professional Training of Electromechanics Bachelors: ICT-based Competence Approach. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 1st International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2257, 148–172. http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper15.pdf (2018). Accessed 21 Mar 2019.
11. Nechypurenko, P. P., Stoliarenko, V. G., Starova, T. V., Selivanova, T. V., Markova, O. M., Modlo, Ye. O., Shmeltser, E. O.: Development and implementation of educational resources in chemistry with elements of augmented reality. In: Kiv, A. E., Shyshkina, M. P. (eds.) Proceedings of the 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2019), Kryvyi Rih, Ukraine, March 22, 2019, CEUR-WS.org, online (2020, in press).
12. Noskova, T., Pavlova, T., Yakovleva, O., Morze, N., Drl ́ık, M.: Information environment of blended learning: aspects of teaching and quality. In: Smyrnova-Trybulska, E. (ed.) E-learning and Intercultural Competences Development in Different Countries, pp. 73–94. Studio-Noa for University of Silesia, Katowice-Cieszyn (2014).
13. Quesada-Gonz ́alez, D., Merko ̧ci, A.: Mobile phone-based biosensing: An emerging “diagnostic and communication” technology. Biosensors and Bioelectronics 92, 549–562 (2017). doi: 10.1016/j.bios.2016.10.062 14. Shapovalov, V. B., Atamas, A. I., Bilyk, Zh. I., Shapovalov, Ye. B., Uchitel, A. D.: Structuring Augmented Reality Information on the stemua.science. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 1st International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2257, 75–86. http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper09.pdf (2018). Accessed 30 Nov 2018.
15. Shapovalov, V. B., Shapovalov, Ye. B., Bilyk, Zh. I., Atamas, A. I., Tarasenko, R. A., Tron, V. V.: Centralized information web-oriented educational environment of Ukraine. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 246–255. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper15.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.
16. Shapovalov, Ye. B., Bilyk, Zh. I., Atamas, A. I., Shapovalov, V. B., Uchitel, A. D.: The Potential of Using Google Expeditions and Google Lens Tools under STEM-education in Ukraine. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 1st International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2257, 66–74. http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper08.pdf (2018). Accessed 30 Nov 2018.
17. Shapovalov, Ye. B., Shapovalov, V. B., Zaselskiy, V. I.: TODOS as digital science-support environment to provide STEM-education. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2433, 232–245. http://ceur-ws.org/Vol-2433/paper14.pdf (2019). Accessed 10 Sep 2019.
18. Shyshkina, M. P.: The Problems of Personnel Training for STEM Education in the Modern Innovative Learning and Research Environment. In: Kiv, A. E., Soloviev, V. N. (eds.) Proceedings of the 1st International Workshop on Augmented Reality in Education (AREdu 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, October 2, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2257, 61–65. http://ceur-ws.org/Vol-2257/paper07.pdf (2018). Accessed 30 Nov 2018.
19. Syrovatskyi, O. V., Semerikov, S. O., Modlo, Ye. O., Yechkalo, Yu. V., Zelinska, S. O.: Augmented reality software design for educational purposes. In: Kiv, A. E., Semerikov, S. O., Soloviev, V. N., Striuk, A. M. (eds.) Proceedings of the 1st Student Workshop on Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, November 30, 2018. CEUR Workshop Proceedings 2292, 193–225. http://ceur-ws.org/Vol-2292/paper20.pdf (2018). Accessed 21 Mar 2019.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.