DOI: https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0

Опубліковано: 2018-12-13

Використання доповненої реальності в хімічній освіті

25-36

Павло Нечипуренко, Тетяна Старова, Тетяна Селіванова, Анна Томіліна, Олександр Учитель

Потенціал використання Google Expeditions і Google Lens Tools в рамках STEM-освіти в Україні

90-101

Євгеній Шаповалов, Жанна Білик, Артем Атамась, Олександр Учитель

Структурування доповненої реальності інформації на сайті stemua.science

102-114

Віктор Шаповалов, Артем Атамась, Жанна Білик, Євгеній Шаповалов, Олександр Учитель

Google Classroom як інструмент підтримки змішаного навчання студентів-географів

235-246

Ольга Бондаренко, Світлана Мантуленко, Андрій Пікільняк

Визначення структури екологічної компетентності майбутніх гірничих інженерів: ІКТ-підхід

255-262

Володимир Моркун, Сергій Семеріков, Наталія Моркун, Світлана Грищенко, Арнольд Ків

Автоматизація експорту даних з Open Journal Systems до наукометричних баз даних

276-289

Сергій Семеріков, Владислав Потоцький, Катерина Словак, Світлана Грищенко, Арнольд Ків