Категоріальний психосинтез проблеми життєвого досвіду особистості

Автор(и)

  • Оксана Анатоліївна Даценко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3710

Ключові слова:

​ життєвий досвід, компетентність, життєтворчі уміння, інтеріоризація, внутрішні резерви, самореалізація

Анотація

​ Стаття присвячена проблемі життєвого досвіду
особистості. Представлено теоретико-методологічний огляд сучасних
концепцій життєвого досвіду. Робиться спроба розгорнутого
дефінітивного аналізу поняття «життєвий досвід». Визначається специфіка
досвіду саме як категорії життєтворчості. Представлено психологічну
модель досвіду як результату перетворювальних можливостей суб'єкта в
умовах реальної життєдіяльності. Акцентується увага на діях
конструювання, трансформації та інтеріоризації як основних механізмах
формування досвіду. Виявляються особливості струкутрно-динамічної
організації життєвого досвіду, підкреслюється його функціональна роль
як системи компетентностей особистості в організації продуктивної
життєдіяльності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 147 / PDF downloads: 108

Біографія автора

Оксана Анатоліївна Даценко, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Даценко, О. А. (2019). Категоріальний психосинтез проблеми життєвого досвіду особистості. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 10–19. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3710

Номер

Розділ

Розділ I