Особливості мотивації професійного самовизначення сучасних підлітків

Автор(и)

  • Анастасія Олександрівна Бордюк Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3711

Анотація

У статті розглянуто процеси розвитку мотивації у
контексті вікового розвитку особистості підлітків. Досліджено питання
особистісного та професійного самовизначення в підлітковому віці.
Визначено роль мотивації у його структурі. Розглянуто типологію
професій. Досліджено підлітковий вік як перехідний важливий період у
становленні мотивації до професійного самовизначення. Представлено
результати емпіричного дослідження особливостей мотивації сучасних
підлітків до вибору професії, зокрема на основі врахування комплексу
їхніх пізнавальних інтересів. Розроблено психолого-педагогічні
рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку мотивації до
професійного самовизначення підлітків.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анастасія Олександрівна Бордюк, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка факультету мистецтв

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Особливості мотивації професійного самовизначення сучасних підлітків. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 79-85. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3711