Особливості мотивації професійного самовизначення сучасних підлітків
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3711Анотація
У статті розглянуто процеси розвитку мотивації у
контексті вікового розвитку особистості підлітків. Досліджено питання
особистісного та професійного самовизначення в підлітковому віці.
Визначено роль мотивації у його структурі. Розглянуто типологію
професій. Досліджено підлітковий вік як перехідний важливий період у
становленні мотивації до професійного самовизначення. Представлено
результати емпіричного дослідження особливостей мотивації сучасних
підлітків до вибору професії, зокрема на основі врахування комплексу
їхніх пізнавальних інтересів. Розроблено психолого-педагогічні
рекомендації вчителям та батькам щодо розвитку мотивації до
професійного самовизначення підлітків.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 142
/ PDF downloads: 233