Методология научного исследования

Автор(и)

  • Юрий Николаевич Карандешев

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3715

Ключові слова:

знание, истина, критерии истины, методологические уровни

Анотація

Вагомою рисою сучасної методології, котра домінує у
науковому дослідженні, є її емпіризм як нездатність вийти за межі
видимого і вимірюваного. Ця її властивість знаходиться в явному
протиріччі із базовим визначенням істини знання за Арістотелем. Тому
мета пропонованої статті полягає в тому, щоб розгорнути весь спектр
методологічних можливостей базового визначення істини і повернутися
спочатку до повноти постановки проблеми, а потім − її рішення.

Metrics

PDF views
154
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20269
|
Abstract views: 132 / PDF downloads: 154

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Карандешев, Ю. Н. (2018). Методология научного исследования. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 24–47. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3715

Номер

Розділ

Розділ I