Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога

Основний зміст статті

Катерина Валентинівна Пилипенко
https://orcid.org/0000-0001-8325-3086

Анотація

Статтю присвячено проблемі емоційної стійкості у
майбутніх педагогів. Констатовано зростання вимог до особистості й
поведінки педагога, до професійної компетенції фахівця в навчанні й
вихованні молодого покоління, до емоційно-вольової сфери особистості
педагога й такої професійно важливої якості як емоційна стійкість.
Доведено, що саме на етапі первинної професіоналізації активно
формуються професійні інтереси, цінності, навички, а також відбувається
формування особистісних якостей, як загалих, так і певних якостей, що є
властивими й важливими саме для даної фахової спрямованості.
Розглянуто різні підходи, щодо визначення емоційної стійкості. У статті
презентовано результати емпіричного дослідження емоційної стійкості у
майбутніх педагогів.

Деталі статті

Як цитувати
Пилипенко, К. (2019). Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 154-159. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3723
Розділ
Розділ III
Біографія автора

Катерина Валентинівна Пилипенко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат психологічних наук, викладач кафедри загальної та вікової психології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.