Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723Ключові слова:
primary professionalization of the teacher, professionally important qualities, student age, teacher, emotional stabilityАнотація
Статтю присвячено проблемі емоційної стійкості у
майбутніх педагогів. Констатовано зростання вимог до особистості й
поведінки педагога, до професійної компетенції фахівця в навчанні й
вихованні молодого покоління, до емоційно-вольової сфери особистості
педагога й такої професійно важливої якості як емоційна стійкість.
Доведено, що саме на етапі первинної професіоналізації активно
формуються професійні інтереси, цінності, навички, а також відбувається
формування особистісних якостей, як загалих, так і певних якостей, що є
властивими й важливими саме для даної фахової спрямованості.
Розглянуто різні підходи, щодо визначення емоційної стійкості. У статті
презентовано результати емпіричного дослідження емоційної стійкості у
майбутніх педагогів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2019-12-12
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 154-159. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723