Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723Ключові слова:
primary professionalization of the teacher, professionally important qualities, student age, teacher, emotional stabilityАнотація
Статтю присвячено проблемі емоційної стійкості у
майбутніх педагогів. Констатовано зростання вимог до особистості й
поведінки педагога, до професійної компетенції фахівця в навчанні й
вихованні молодого покоління, до емоційно-вольової сфери особистості
педагога й такої професійно важливої якості як емоційна стійкість.
Доведено, що саме на етапі первинної професіоналізації активно
формуються професійні інтереси, цінності, навички, а також відбувається
формування особистісних якостей, як загалих, так і певних якостей, що є
властивими й важливими саме для даної фахової спрямованості.
Розглянуто різні підходи, щодо визначення емоційної стійкості. У статті
презентовано результати емпіричного дослідження емоційної стійкості у
майбутніх педагогів.
Metrics
PDF views
384
Abstract views: 414
/ PDF downloads: 384
Downloads
Опубліковано
2019-12-12
Як цитувати
Пилипенко, К. В. (2019). Емоційна стійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 154–159. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3723
Номер
Розділ
Розділ III
Зоряна Ковальчук (2023)
Емпіричне дослідження емоційної стійкості офіцерського складу підрозділів міністерства внутрішніх справ україни. Теоретичні і прикладні проблеми психології, 114.10.33216/2219-2654-2023-62-3-2-114-125