Особливості переживання тривожності дітьми підліткового віку

Автор(и)

  • Олена Красуля Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3727

Ключові слова:

тривожність, тривога, внутрішній конфлікт, страх, стрес, емоційний стан

Анотація

У статті висвітлюється проблема передумов виникнення
тривожності. Розкривається поняття «тривожність», психологічні
особливості тривожності у дітей підліткового віку, як одного з емоційних
станів особистості. Детально аналізується структура тривожності у дітей.
На основі огляду наукових джерел виділяються механізми розвитку
тривожності. Робиться акцент на дослідженні тривожності. Аналізуються
результати проведеного дослідження та визначається структура й рівень
тривожності в різному віці. Здійснено порівняльний аналіз результатів
тривожності в підлітковому віці. Встановлено, що переживання
тривожності підлітками проходить відповідно до індивідуальних
особливостей. Визначається роль різних факторів у формуванні дитячої та
підліткової тривожності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 321

Біографія автора

Олена Красуля, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету української філології

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Красуля, О. (2018). Особливості переживання тривожності дітьми підліткового віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 102–107. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3727

Номер

Розділ

Розділ II