Особливості переживання тривожності дітьми підліткового віку

Основний зміст статті

Олена Красуля

Анотація

У статті висвітлюється проблема передумов виникнення
тривожності. Розкривається поняття «тривожність», психологічні
особливості тривожності у дітей підліткового віку, як одного з емоційних
станів особистості. Детально аналізується структура тривожності у дітей.
На основі огляду наукових джерел виділяються механізми розвитку
тривожності. Робиться акцент на дослідженні тривожності. Аналізуються
результати проведеного дослідження та визначається структура й рівень
тривожності в різному віці. Здійснено порівняльний аналіз результатів
тривожності в підлітковому віці. Встановлено, що переживання
тривожності підлітками проходить відповідно до індивідуальних
особливостей. Визначається роль різних факторів у формуванні дитячої та
підліткової тривожності.

Деталі статті

Як цитувати
Красуля, О. (2018). Особливості переживання тривожності дітьми підліткового віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 102-107. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3727
Розділ
Розділ II
Біографія автора

Олена Красуля, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету української філології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.