Освіта дітей і молоді із обмеженими можливостями

Автор(и)

  • Іоланта Жаницька Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3738

Ключові слова:

освіта, учитель, учень із обмеженими можливостями, важливість освіти, труднощі у навчанні

Анотація

Освіта відіграє значну роль у житті тому, що воно є
ключовим фактором, котрий обумовлює особистісне благополуччя і
добробут. Освічені люди живуть більш повним і щасливим життям, мають
більше можливостей працевлаштування і отримують більш високу
зарплатню. Відповідно, освіта підвищує їх незалежність і дозволяє бути
корисними членами суспільства. Діти із обмеженими можливостями
потребують освіти, щоб розвинути розуміння світу, вийти на ринок праці,
приймати правильні рішення і ствердити свою незалежність. Вчителі
також відіграють дуже важливу роль в адекватному навчанні дітей із
особливими освітніми потребами. Робота із особливими учнями потребує
від вчителя певних особистісних властивостей, таких як терпіння,
самовладання і чутливість. Важливо налагодити партнерські відносини
між вчителями, учнями, їх батьками і допоміжною командою психологів
та терапевтів.
Стаття є спробою проаналізувати системну роль учителя в освіті
дітей із обмеженими можливостями.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 127 / PDF downloads: 132

Біографія автора

Іоланта Жаницька, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie

doktorantka, zajmuje się problematyką osób niepełnosprawnych

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Жаницька, І. (2018). Освіта дітей і молоді із обмеженими можливостями. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 168–176. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3738

Номер

Розділ

Розділ IV