Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3752Ключові слова:
адаптація, адаптація першокласників, адаптація до навчання, структурні компоненти адаптації, емоційне ставлення до школи, освітня програма «На крилах успіху»Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. В статті дано психологічну
характеристику адаптації першокласників до навчання, специфіку
адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації програми «На
крилах успіху». У статті висвітлено результати експериментального
дослідження особливостей дослідження емоційно-ціннісного ставлення
першокласників до однокласників, школи, навчальної діяльності в класі як
показників їхньої а даптації до навчання. Представлено результати
порівняльного аналізу результатів діагностики емоційного переживання
соціальних контактів першокласниками, що навчаються за програмою «На
крилах успіху» та в умовах традиційного навчання.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 134
/ PDF downloads: 454