Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання

Основний зміст статті

Анастасія Валеріївна Пастернак

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. В статті дано психологічну
характеристику адаптації першокласників до навчання, специфіку
адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації програми «На
крилах успіху». У статті висвітлено результати експериментального
дослідження особливостей дослідження емоційно-ціннісного ставлення
першокласників до однокласників, школи, навчальної діяльності в класі як
показників їхньої а даптації до навчання. Представлено результати
порівняльного аналізу результатів діагностики емоційного переживання
соціальних контактів першокласниками, що навчаються за програмою «На
крилах успіху» та в умовах традиційного навчання.

Деталі статті

Як цитувати
Пастернак, А. (2019). Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 258-264. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3752
Розділ
Розділ V
Біографія автора

Анастасія Валеріївна Пастернак, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету мистецтв

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.