Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання

Автор(и)

  • Анастасія Валеріївна Пастернак Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3752

Ключові слова:

адаптація, адаптація першокласників, адаптація до навчання, структурні компоненти адаптації, емоційне ставлення до школи, освітня програма «На крилах успіху»

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми адаптації сучасних
першокласників до навчання у школі. В статті дано психологічну
характеристику адаптації першокласників до навчання, специфіку
адаптації першокласників до навчання в умовах реалізації програми «На
крилах успіху». У статті висвітлено результати експериментального
дослідження особливостей дослідження емоційно-ціннісного ставлення
першокласників до однокласників, школи, навчальної діяльності в класі як
показників їхньої а даптації до навчання. Представлено результати
порівняльного аналізу результатів діагностики емоційного переживання
соціальних контактів першокласниками, що навчаються за програмою «На
крилах успіху» та в умовах традиційного навчання.

Metrics

PDF views
484
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202643
|
Abstract views: 163 / PDF downloads: 484

Біографія автора

Анастасія Валеріївна Пастернак, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету мистецтв

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Пастернак, А. В. (2019). Психолого-педагогічні особливості адаптації сучасних першокласників до навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 258–264. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3752

Номер

Розділ

Розділ V