Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Ганна Андріївна Стеценко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3763

Ключові слова:

інтерактивні методи навчання, ситуація, пізнавальна діяльність, активізація пізнавальної діяльності

Анотація

У статті розкрито сутність і особливості інтерактивних
методів навчання, представлено характеристику їх різновидів та
теоретичне обгрунтування доцільності використання вказаних методів як
ефективних засобів активізації пізнавальної діяльності студентів у
навчально-виховному процесі вишу. Обґрунтовано значення
інтерактивних методів навчання як умови взаємодії учасників
навчального процесу на засадах співпраці та співтворчості.
Підкреслюється значення тісного взаємообумовлюючого зв’язку
засвоєння знань і їх використання під час вирішення практичних завдань
при організації пізнавальної діяльності студентів

Metrics

PDF views
185
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202611
|
Abstract views: 119 / PDF downloads: 185

Біографія автора

Ганна Андріївна Стеценко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної та технологічної освіти

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Стеценко, Г. А. (2019). Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 299–307. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3763

Номер

Розділ

Розділ VI