Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3763Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, ситуація, пізнавальна діяльність, активізація пізнавальної діяльностіАнотація
У статті розкрито сутність і особливості інтерактивних
методів навчання, представлено характеристику їх різновидів та
теоретичне обгрунтування доцільності використання вказаних методів як
ефективних засобів активізації пізнавальної діяльності студентів у
навчально-виховному процесі вишу. Обґрунтовано значення
інтерактивних методів навчання як умови взаємодії учасників
навчального процесу на засадах співпраці та співтворчості.
Підкреслюється значення тісного взаємообумовлюючого зв’язку
засвоєння знань і їх використання під час вирішення практичних завдань
при організації пізнавальної діяльності студентів
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 160