Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів

Основний зміст статті

Ганна Андріївна Стеценко

Анотація

У статті розкрито сутність і особливості інтерактивних
методів навчання, представлено характеристику їх різновидів та
теоретичне обгрунтування доцільності використання вказаних методів як
ефективних засобів активізації пізнавальної діяльності студентів у
навчально-виховному процесі вишу. Обґрунтовано значення
інтерактивних методів навчання як умови взаємодії учасників
навчального процесу на засадах співпраці та співтворчості.
Підкреслюється значення тісного взаємообумовлюючого зв’язку
засвоєння знань і їх використання під час вирішення практичних завдань
при організації пізнавальної діяльності студентів

Деталі статті

Як цитувати
Стеценко, Г. (2019). Інтерактивні методи навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 299-307. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3763
Розділ
Розділ VI
Біографія автора

Ганна Андріївна Стеценко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету дошкільної та технологічної освіти

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.