Психологiчний дискурс моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх педагогiв
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3912Ключові слова:
професiоналiзацiя, психологiзацiя освiти, деонтологiчний профiль, компетентнiсний пiдхiд, психолого-педагогiчний супровiдАнотація
Анотацiя. У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти професiоналiзацiї
майбутнiх педагогiв у процесi фахової пiдготовки. Означено сутнiсть
моделювання деонтологiчного профiлю майбутнiх фахiвцiв-педагогiв
у сучасному суспiльствi. Особливу увагу автором придiлено
питанням розвитку психолого-педагогiчних мета-компетенцiй
студентiв. Визначено значимiсть психолого-педагогiчного супроводу
деонтологiчного розвитку молодi у закладах вищої освiти. Автор
наводить результати емпiричного вивчення уявлень майбутнiх
педагогiв щодо деонтологiчного профiлю педагога. Доведено
актуальнiсть системного моделювання деонтологiчного профiлю
особистостi у вимiрах фахової пiдготовки.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 144
/ PDF downloads: 92