Особливостi розвитку емпатiї у студентiв медичного коледжу
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3919Ключові слова:
«емпатiйна культура», iнтуїцiя, емоцiйна чуйнiсть, iдентифiкацiя, «рацiональний канал», спiвчуття, спiвпереживання, iнтелект (мислення), емоцiйний iнтелект, деонтологiя, «гуманiзм», «гуманнiсть», «гуманiстична спрямованiсть освiтнього процесу», «гуманiзацiя», «емпатiйне слухання», «конгруентна емпатiя»Анотація
Анотацiя. Тривоги i турботи, егоцентризм, незрiлiсть i взагалi
занурення в себе заважають нам спiвчувати iншим людям. Протягом
двох рокiв, спостерiгаючи за студентами медичного коледжу та
їхнiми вiдносинами, можна зробити неутiшний висновок, що рiвень
емпатiї знаходиться на дуже низькому рiвнi. Чи потрiбно майбутньому
медичному працiвнику бути людною з високим рiвнем емпатiї, чи ця
якiсть буде заважити виконувати свiй професiйний обов’язок? Стаття
про необхiднiсть дотримання медичного гуманiзму, загальнолюдських
норм моральностi, якi чiтко визначенi медичною етикою та медичною
деонтологiєю. Одна з таких норм — чуйне ставлення до болю,
страждань i хвороби iншої людини.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 96
/ PDF downloads: 69