Професiйне вигорання у педагогiв: сутнiсть, ознаки, профiлактика

Автор(и)

  • Олена Олексiївна Кононенко , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3920

Ключові слова:

синдром «професiйного вигорання», «емоцiйного вигорання» (СПВ), симптоми СПВ, ознаки СПВ, емоцiйне виснаження, деперсоналiзацiя, редукцiї особистiсних досягнень, профiлактика

Анотація

Анотацiя. Стаття присвячена проблемi професiйного вигорання
у педагогiв. Дослiджено сутнiсть поняття «синдром професiйного
вигорання» (СПВ). Наведено основнi ознаки та симптоми синдрому
професiйного вигорання. Обгрунтованi причини сучасної тенденцiї до
зростання кiлькостi педагогiв iз СПВ. Розглянуто наукову лiтературу
стосовно сутностi, психологiчних та педагогiчних причин, проявiв
та профiлактики СПВ у педагогiв. Проаналiзовано результати
попереднiх дослiджень за методикою «Дiагностика професiйного
вигорання» К. Маслач та С. Джексон. Визначено основнi критерiї СПВ.
Запропоновано профiлактичнi методи СПВ на основi опрацьованої
наукової лiтератури.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Олексiївна Кононенко, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студент факультету образотворчих мистецтв

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати