Професiйне вигорання у педагогiв: сутнiсть, ознаки, профiлактика

Автор(и)

  • Олена Олексiївна Кононенко Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3920

Ключові слова:

синдром «професiйного вигорання», «емоцiйного вигорання» (СПВ), симптоми СПВ, ознаки СПВ, емоцiйне виснаження, деперсоналiзацiя, редукцiї особистiсних досягнень, профiлактика

Анотація

Анотацiя. Стаття присвячена проблемi професiйного вигорання
у педагогiв. Дослiджено сутнiсть поняття «синдром професiйного
вигорання» (СПВ). Наведено основнi ознаки та симптоми синдрому
професiйного вигорання. Обгрунтованi причини сучасної тенденцiї до
зростання кiлькостi педагогiв iз СПВ. Розглянуто наукову лiтературу
стосовно сутностi, психологiчних та педагогiчних причин, проявiв
та профiлактики СПВ у педагогiв. Проаналiзовано результати
попереднiх дослiджень за методикою «Дiагностика професiйного
вигорання» К. Маслач та С. Джексон. Визначено основнi критерiї СПВ.
Запропоновано профiлактичнi методи СПВ на основi опрацьованої
наукової лiтератури.

Metrics

PDF views
163
Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20268
|
Abstract views: 131 / PDF downloads: 163

Біографія автора

Олена Олексiївна Кононенко, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету образотворчих мистецтв

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Кононенко, О. О. (2020). Професiйне вигорання у педагогiв: сутнiсть, ознаки, профiлактика. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 145–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3920

Номер

Розділ

Розділ IV