Особливостi органiзацiї корекцiйної роботи з дiтьми iз порушеннями iнтелектуального розвитку в умовах загальноосвiтнього заклад

Автор(и)

  • Любов Василiвна Меркульєва КЗШ I–III ступенiв № 28
  • Свiтлана Олександрiвна Виноградова КЗШ I–III ступенiв № 28

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3922

Ключові слова:

дiти з особливими освiтнiми потребами, дiти з iнтелектуальними порушеннями, iнклюзiя, iнклюзивне навчання, корекцiйна-розвиткова робота, мультидисциплiнарна команда, супервiзiя

Анотація

Анотацiя. В статтi розглядається проблема включення дiтей з
iнтелектуальними порушеннями в середовище загальноосвiтньої
школи з iнклюзивною формою навчання. В основi iнклюзивної освiти
лежать iдеї рiвного ставлення до всiх членiв суспiльства незалежно вiд
їхньої нацiональностi, статi, раси, культури, соцiального стану, релiгiї,
iндивiдуальних можливостей i здiбностей. У статтi акцентується
увага на особливостях органiзацiї корекцiйної роботи з дiтьми з
iнтелектуальними порушеннями та розкриваються шляхи реалiзацiї
корекцiйного компоненту в умовах загальноосвiтнього закладу.
За результатами здiйсненого авторами теоретико-методологiчного
аналiзу у статтi представлено думку вчених-олiгофренопедагогiв
про особливостi процесу корекцiйного навчання та виховання дiтей
з iнтелектуальними порушеннями. У якостi головного аргументу
ефективної реалiзацiї iнклюзiї дiтей з iнтелектуальними порушеннями
є модифiкацiя методiв, методик та прийомiв i принципiв спецiальної
дидактики в освiтньо-iнтеграцiйному процесi. Корекцiйно-розвивальне
навчання передбачає поглиблену роботу з корекцiї психiчних функцiй,
пiзнавальної дiяльностi, навичок спiлкування, а також з розвитку
вмiнь i навичок у процесi трудового навчання спроможностi i
здiбностей дiтей.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 69

Біографії авторів

Любов Василiвна Меркульєва, КЗШ I–III ступенiв № 28

вчитель-дефектолог

Свiтлана Олександрiвна Виноградова, КЗШ I–III ступенiв № 28

вчитель-логопед

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Меркульєва, Л. В., & Виноградова, С. О. (2020). Особливостi органiзацiї корекцiйної роботи з дiтьми iз порушеннями iнтелектуального розвитку в умовах загальноосвiтнього заклад. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 163–175. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3922

Номер

Розділ

Розділ IV