Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх

Автор(и)

  • Noga Henryk , , Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3929

Ключові слова:

комп’ютернi iгри, цiнностi, творчi здiбностi

Анотація

Анотацiя. У статтi автор розглядає проблему впливу комп’ютерних
iгор на розвиток цiнностей i творчих здiбностей у дiтей. Особливу увагу
придiлено найбiльш значущим цiнностям дiтей з високим i низьким
рiвнем розвитку творчих здiбностей, а також того, яке значення
має смерть головного героя гри для цих дiтей. Аналiз проведених
дослiджень пiдтверджує тезу про те, що комп’ютернi iгри є значущим
виховним чинником. Однак, важливо звертати серйозну увагу на пiдбiр
змiсту iгор вiдповiдно до вiку дiтей i їх iндивiдуальних особливостей.
Саме такий пiдхiд є, на думку автора, головною метою батькiв i
педагогiв. Комп’ютернi iгри повиннi вносити в життя дiтей цiнний
змiст, що розвиватиме їхнi творчi та когнiтивнi здiбностi, а також
позитивно впливатиме на розвиток особистостi кожної дитини.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Noga Henryk, афіліація , , Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Polska

    Dr hab. in Psychology, Professor

     

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ V