Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3929Ключові слова:
комп’ютернi iгри, цiнностi, творчi здiбностiАнотація
Анотацiя. У статтi автор розглядає проблему впливу комп’ютерних
iгор на розвиток цiнностей i творчих здiбностей у дiтей. Особливу увагу
придiлено найбiльш значущим цiнностям дiтей з високим i низьким
рiвнем розвитку творчих здiбностей, а також того, яке значення
має смерть головного героя гри для цих дiтей. Аналiз проведених
дослiджень пiдтверджує тезу про те, що комп’ютернi iгри є значущим
виховним чинником. Однак, важливо звертати серйозну увагу на пiдбiр
змiсту iгор вiдповiдно до вiку дiтей i їх iндивiдуальних особливостей.
Саме такий пiдхiд є, на думку автора, головною метою батькiв i
педагогiв. Комп’ютернi iгри повиннi вносити в життя дiтей цiнний
змiст, що розвиватиме їхнi творчi та когнiтивнi здiбностi, а також
позитивно впливатиме на розвиток особистостi кожної дитини.