Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх

Автор(и)

  • Noga Henryk Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3929

Ключові слова:

комп’ютернi iгри, цiнностi, творчi здiбностi

Анотація

Анотацiя. У статтi автор розглядає проблему впливу комп’ютерних
iгор на розвиток цiнностей i творчих здiбностей у дiтей. Особливу увагу
придiлено найбiльш значущим цiнностям дiтей з високим i низьким
рiвнем розвитку творчих здiбностей, а також того, яке значення
має смерть головного героя гри для цих дiтей. Аналiз проведених
дослiджень пiдтверджує тезу про те, що комп’ютернi iгри є значущим
виховним чинником. Однак, важливо звертати серйозну увагу на пiдбiр
змiсту iгор вiдповiдно до вiку дiтей i їх iндивiдуальних особливостей.
Саме такий пiдхiд є, на думку автора, головною метою батькiв i
педагогiв. Комп’ютернi iгри повиннi вносити в життя дiтей цiнний
змiст, що розвиватиме їхнi творчi та когнiтивнi здiбностi, а також
позитивно впливатиме на розвиток особистостi кожної дитини.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 97

Біографія автора

Noga Henryk, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Polska

Dr hab. in Psychology, Professor

 

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Henryk, N. (2020). Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 219–229. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3929

Номер

Розділ

Розділ V