Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх

Основний зміст статті

Noga Henryk

Анотація

Анотацiя. У статтi автор розглядає проблему впливу комп’ютерних
iгор на розвиток цiнностей i творчих здiбностей у дiтей. Особливу увагу
придiлено найбiльш значущим цiнностям дiтей з високим i низьким
рiвнем розвитку творчих здiбностей, а також того, яке значення
має смерть головного героя гри для цих дiтей. Аналiз проведених
дослiджень пiдтверджує тезу про те, що комп’ютернi iгри є значущим
виховним чинником. Однак, важливо звертати серйозну увагу на пiдбiр
змiсту iгор вiдповiдно до вiку дiтей i їх iндивiдуальних особливостей.
Саме такий пiдхiд є, на думку автора, головною метою батькiв i
педагогiв. Комп’ютернi iгри повиннi вносити в життя дiтей цiнний
змiст, що розвиватиме їхнi творчi та когнiтивнi здiбностi, а також
позитивно впливатиме на розвиток особистостi кожної дитини.

Деталі статті

Як цитувати
Henryk, N. (2020). Рiвень творчих здiбностей i участь у комп’ютерних iграх. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, (10), 219–229. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3929
Розділ
Розділ V
Біографія автора

Noga Henryk, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Polska

Dr hab. in Psychology, Professor

 

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.