Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання

Автор(и)

  • Олександра Дмитрiвна Пономаренко , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413

Ключові слова:

толерантнiсть, дiти з особливими освiтнiми потребами, учнiвське середовище, iнклюзiя, пiдлiтковий вiк, освiтнiй процес

Анотація

Статтю присвячено проблемi розвитку толерантностi до
дiтей з особливими освiтнiми потребами як учасникiв освiтнього
процесу в пiдлiтковому учнiвському середовищi. Наголошено
на нестабiльностi процесiв формування особистостi пiдлiткiв i
їхнiй неготовностi до адекватного спiлкування з такими дiтьми.
Репрезентовано результати емпiричного дослiдження, спрямованого
на вивчення готовностi сприяти взаємодiї з однокласниками, якi
мають особливi освiтнi потреби. Визначено рiвень сформованостi
толерантностi серед пiдлiткiв

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександра Дмитрiвна Пономаренко, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студентка

    психолого-педагогiчний факультету
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
    КривийРiг, Україна

Завантаження

Опубліковано

2021-05-02

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання. (2021). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 83-92. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413