Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413Ключові слова:
толерантнiсть, дiти з особливими освiтнiми потребами, учнiвське середовище, iнклюзiя, пiдлiтковий вiк, освiтнiй процесАнотація
Статтю присвячено проблемi розвитку толерантностi до
дiтей з особливими освiтнiми потребами як учасникiв освiтнього
процесу в пiдлiтковому учнiвському середовищi. Наголошено
на нестабiльностi процесiв формування особистостi пiдлiткiв i
їхнiй неготовностi до адекватного спiлкування з такими дiтьми.
Репрезентовано результати емпiричного дослiдження, спрямованого
на вивчення готовностi сприяти взаємодiї з однокласниками, якi
мають особливi освiтнi потреби. Визначено рiвень сформованостi
толерантностi серед пiдлiткiв
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 151
/ PDF downloads: 336
Downloads
Опубліковано
2021-05-02
Як цитувати
Пономаренко, О. Д. (2021). Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 83–92. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4413
Номер
Розділ
Розділ II