Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання

Основний зміст статті

Олександра Дмитрiвна Пономаренко

Анотація

Статтю присвячено проблемi розвитку толерантностi до
дiтей з особливими освiтнiми потребами як учасникiв освiтнього
процесу в пiдлiтковому учнiвському середовищi. Наголошено
на нестабiльностi процесiв формування особистостi пiдлiткiв i
їхнiй неготовностi до адекватного спiлкування з такими дiтьми.
Репрезентовано результати емпiричного дослiдження, спрямованого
на вивчення готовностi сприяти взаємодiї з однокласниками, якi
мають особливi освiтнi потреби. Визначено рiвень сформованостi
толерантностi серед пiдлiткiв

Деталі статті

Як цитувати
Пономаренко, О. (2021). Психологiчнi аспекти толерантного ставлення пiдлiткiв до дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах спiльного навчання. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 83-92. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/4413
Розділ
Розділ II
Біографія автора

Олександра Дмитрiвна Пономаренко, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студентка

психолого-педагогiчний факультету
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
КривийРiг, Україна

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.