Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах

Автор(и)

  • Єлизавета Сергiївна Оксенюк Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4421

Ключові слова:

манiпулювання, психологiчний вплив, манiпулятивнi прийоми, педагогiчний вплив

Анотація

У статтi розглянуто та проаналiзовано змiст поняття
психолого-педагогiчного манiпулювання згiдно з поглядами рiзних
науковцiв. Висвiтлено поняття психологiчного впливу. З’ясовано,
який вид взаємодiї iснує мiж учнем i педагогом. Визначено та
коротко охарактеризовано рiзнi види манiпуляцiї. З’ясовано ознаки,
що притаманнi манiпуляцiї як процесу психологiчного впливу.
Дослiджено процес психолого-педагогiчної манiпуляцiї в навчальних
закладах. Визначено рiвень обiзнаностi дослiджуваних у питаннi
манiпулятивного процесу

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 147 / PDF downloads: 120

Біографія автора

Єлизавета Сергiївна Оксенюк, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студентка
факультету iноземних мов
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
Кривий Рiг, Україна

Downloads

Опубліковано

2021-05-02

Як цитувати

Оксенюк, Є. С. (2021). Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 150–155. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4421

Номер

Розділ

Розділ IV