Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах

Основний зміст статті

Єлизавета Сергiївна Оксенюк

Анотація

У статтi розглянуто та проаналiзовано змiст поняття
психолого-педагогiчного манiпулювання згiдно з поглядами рiзних
науковцiв. Висвiтлено поняття психологiчного впливу. З’ясовано,
який вид взаємодiї iснує мiж учнем i педагогом. Визначено та
коротко охарактеризовано рiзнi види манiпуляцiї. З’ясовано ознаки,
що притаманнi манiпуляцiї як процесу психологiчного впливу.
Дослiджено процес психолого-педагогiчної манiпуляцiї в навчальних
закладах. Визначено рiвень обiзнаностi дослiджуваних у питаннi
манiпулятивного процесу

Деталі статті

Як цитувати
Оксенюк, Є. (2021). Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 150-155. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/4421
Розділ
Розділ IV
Біографія автора

Єлизавета Сергiївна Оксенюк, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студентка
факультету iноземних мов
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
Кривий Рiг, Україна

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.