Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах

Автор(и)

  • Єлизавета Сергiївна Оксенюк , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4421

Ключові слова:

манiпулювання, психологiчний вплив, манiпулятивнi прийоми, педагогiчний вплив

Анотація

У статтi розглянуто та проаналiзовано змiст поняття
психолого-педагогiчного манiпулювання згiдно з поглядами рiзних
науковцiв. Висвiтлено поняття психологiчного впливу. З’ясовано,
який вид взаємодiї iснує мiж учнем i педагогом. Визначено та
коротко охарактеризовано рiзнi види манiпуляцiї. З’ясовано ознаки,
що притаманнi манiпуляцiї як процесу психологiчного впливу.
Дослiджено процес психолого-педагогiчної манiпуляцiї в навчальних
закладах. Визначено рiвень обiзнаностi дослiджуваних у питаннi
манiпулятивного процесу

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Єлизавета Сергiївна Оксенюк, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студентка
    факультету iноземних мов
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
    Кривий Рiг, Україна

Завантаження

Опубліковано

2021-05-02

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати