Психолого-педагогiчне манiпулювання в навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4421Ключові слова:
манiпулювання, психологiчний вплив, манiпулятивнi прийоми, педагогiчний впливАнотація
У статтi розглянуто та проаналiзовано змiст поняття
психолого-педагогiчного манiпулювання згiдно з поглядами рiзних
науковцiв. Висвiтлено поняття психологiчного впливу. З’ясовано,
який вид взаємодiї iснує мiж учнем i педагогом. Визначено та
коротко охарактеризовано рiзнi види манiпуляцiї. З’ясовано ознаки,
що притаманнi манiпуляцiї як процесу психологiчного впливу.
Дослiджено процес психолого-педагогiчної манiпуляцiї в навчальних
закладах. Визначено рiвень обiзнаностi дослiджуваних у питаннi
манiпулятивного процесу
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 147
/ PDF downloads: 120