Психологiчнi аспекти органiзацiї та формування корекцiйно абiлiтацiйного простору для дiтей раннього вiку
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4430Ключові слова:
абiлiтацiя, реабiлiтацiя, компенсаторнi властивостi, модельоване середовище, перцепцiя, модальнiстьАнотація
У статтi висвiтлено психологiчнi аспекти медико-соцiальнопсихологiчної реабiлiтацiї дiтей раннього вiку з особливими освiтнiми
потребами. Означено важливiсть збалансованого гармонiйного впливу
на психiку дитини як майбутнього громадянина сучасного суспiльства.
Особливу увагу автором придiлено питанням розвитку сенсомоторних,
психомоторних новоутворень на основi компенсаторних властивостей
вищих психiчних функцiй. Визначено значимiсть модельованого
середовища, що впливає на вiдчуття рiзної модальностi. Автор
наводить результати емпiричного вивчення поведiнкових реакцiй
вихованцiв Будинку дитини. Доведено актуальнiсть системного
моделювання корекцiйного середовища як чинника впливу на якiсть
визначеностi вiдчуттiв дитини.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 96
Downloads
Опубліковано
2021-05-02
Як цитувати
Прокопов, В. М. (2021). Психологiчнi аспекти органiзацiї та формування корекцiйно абiлiтацiйного простору для дiтей раннього вiку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 11, 223–236. https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4430
Номер
Розділ
Розділ VI