Прокрастинацiя серед студентiв: причини виникнення та профiлактика

Автор(и)

  • Єлизавета Юрченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5776

Ключові слова:

прокрастинацiя, прокрастинативнi стани, академiчна прокрастинацiя, запобiгання прокрастинацiї

Анотація

У статтi представлено результати дослiдження явища
академiчної прокрастинацiї студентiв як порушення вольової сфери.
Проаналiзовано характернi ознаки явища, причини виникнення,
шляхи профiлактики. Представлено стислий огляд джерел щодо
ознак, причин виникнення, профiлактики та шляхiв подолання
прокрастинативних станiв в осiб, якi здобувають освiту. Наведено
результати онлайн-дослiдження у формi тестування за допомогою
тесту-шкали нерацiональної прокрастинацiї (irrational procrastination
scale). Встановлено, що прокрастинацiя — поширене й актуальне
явище, яке потребує професiйного втручання. Означено оптимальнi
шляхи профiлактики та рекомендацiї щодо зниження загального рiвня
прокрастинацiї

Біографія автора

Єлизавета Юрченко

факультет iноземних мов
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет


Downloads

Опубліковано

2022-05-26

Як цитувати

Юрченко, . Є. (2022). Прокрастинацiя серед студентiв: причини виникнення та профiлактика. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 84–91. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5776

Номер

Розділ

Розділ IV