Мовна культура особистості: психолого˗педагогічні засади вивчення і формування

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Лауткіна Вітебський державний університет імені П.М. Машерова (ВДУ імені П.М. Машерова), Білорусь

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7208

Ключові слова:

мовна культура особистості, постмодерністський соціокультурно-інтердетерміністскій діалогічний підхід, мовленнєвий, розумовий і емоційний компоненти, метод контрастних груп, діти з нормальним мовленнєвим розвитком, діти з мовленнєвими порушеннями, успішність

Анотація

У статті представлені результати вивчення мовної культури особистості як психологічного феномена. Описано функції, структурно-змістовні і операціональні характеристики даного явища. Досліджено особливості мовної культури дітей молодшого шкільного віку з мовними порушеннями і нормальним мовним розвитком. Виявлено залежність між  формованістю компонентів мовної культури і успішністю з предметів мовного циклу. Отримані дані можуть використовуватися педагогами і психологами з метою прогнозування схильності до низької мовної культури.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 49

Біографія автора

Світлана Володимирівна Лауткіна, Вітебський державний університет імені П.М. Машерова (ВДУ імені П.М. Машерова), Білорусь

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри корекційної роботи

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Лауткіна, С. В. (2018). Мовна культура особистості: психолого˗педагогічні засади вивчення і формування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 24–32. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7208

Номер

Розділ

Розділ I