Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку

Автор(и)

  • Валентина Миколаївна Король КНТМЛ № 16
  • Олена Анатоліївна Петренко КНТМЛ № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212

Ключові слова:

шкільний вік, розумовий розвиток, розумові операції

Анотація

У статті надано загальну характеристику особливостей розумового розвитку учнів шкільного віку. Розкрито класифікацію розумових операцій. Визначено стратегію використання нових технологій у роботі з учнями різного шкільного віку.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 63

Біографії авторів

Валентина Миколаївна Король, КНТМЛ № 16

заступник директора з НВР

Олена Анатоліївна Петренко, КНТМЛ № 16

заступник директора з НВР 

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Король, В. М., & Петренко, О. А. (2022). Теоретико-методологічний аналіз проблеми розумового розвитку школярів різного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 58–61. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7212

Номер

Розділ

Розділ II