Взаємозв'язок креативності та успішності навчання у юнацькому віці

Автор(и)

  • Ольга Сергіївна Крамаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7213

Ключові слова:

креативність, рівень розвитку креативності особистості, успішність навчання, рівень навчальних досягнень

Анотація

В статті наведено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку креативності та успішності навчання студентів у вищому навчальному закладі, яке дозволило прослідкувати залежність рівня успішності навчання студентів від характеру їх креативності. Встановлено, що зв'язок двох феноменів (творчого та інтелектуального) є прямим, проте слабким: рівень розвитку креативності особистості юнацького віку має опосередкований вплив на рівень його навчальних досягнень.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 58

Біографія автора

Ольга Сергіївна Крамаренко, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка факультету географії, туризму та історії; науковий керівник: д. пс. наук, доцент Токарева Наталя Миколаївна

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Крамаренко, О. С. (2022). Взаємозв’язок креативності та успішності навчання у юнацькому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 61–65. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7213

Номер

Розділ

Розділ II