Взаємозв'язок креативності та успішності навчання у юнацькому віці

Автор(и)

  • Ольга Сергіївна Крамаренко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7213

Ключові слова:

креативність, рівень розвитку креативності особистості, успішність навчання, рівень навчальних досягнень

Анотація

В статті наведено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку креативності та успішності навчання студентів у вищому навчальному закладі, яке дозволило прослідкувати залежність рівня успішності навчання студентів від характеру їх креативності. Встановлено, що зв'язок двох феноменів (творчого та інтелектуального) є прямим, проте слабким: рівень розвитку креативності особистості юнацького віку має опосередкований вплив на рівень його навчальних досягнень.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографія автора

Ольга Сергіївна Крамаренко, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка факультету географії, туризму та історії; науковий керівник: д. пс. наук, доцент Токарева Наталя Миколаївна

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Крамаренко, О. С. (2022). Взаємозв’язок креативності та успішності навчання у юнацькому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 61–65. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7213

Номер

Розділ

Розділ II