Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів

Автор(и)

  • Тетяна Ігорівна Логвиненко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7215

Ключові слова:

тривожність, ситуативна тривожність, особистісна тривожність, успішність навчання, рівень тривожності студентів

Анотація

В статті наведено результати емпіричного дослідження впливу психологічної тривожності студентів на успішність їх навчання у вищому навчальному закладі, яке дозволило прослідкувати зміни рівня тривожності студентів у повсякденному житті (особистісна тривожність) та у ситуації іспиту (ситуативна тривожність) і виявити ряд закономірності впливу тривожності на успішність студентів університету. Встановлено, що психологічний стан тривожності, будучи суб'єктивним фактором, суттєво впливає на успішність і продуктивність діяльності, особливо – навчальної.

Metrics

PDF views
415
Jun 25 '22Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '221.0
| |
Abstract views: 570 / PDF downloads: 415

Біографія автора

Тетяна Ігорівна Логвиненко, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка факультету географії, туризму та історії; науковий керівник: д. пс. наук, доцент Токарева Наталя Миколаївна

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Логвиненко, Т. І. (2022). Психологічна тривожність як фактор успішності навчання студентів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 70–73. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7215

Номер

Розділ

Розділ II