Екологічна складова випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховному процесі закладу середньої загальної освіти

Автор(и)

  • Світлана Євгенівна Горяна , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88
  • Ірина Анатоліївна Ярмак , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7221

Ключові слова:

освіта, екологічна освіта, сталий розвиток, екокультура, екологічне виховання

Анотація

У статті наведено аналіз тенденцій екологічної освіти як елементів стратегії сталого розвитку. Автори визначають ключове місце екологічної складової випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховному процесі; окреслюють шляхи впровадження базових знань з екології у навчання та виховання учнів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Світлана Євгенівна Горяна, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    заступник директора з навчально˗виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, вчитель-˗методист

  • автор Ірина Анатоліївна Ярмак, афіліація , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    директор, спеціаліст вищої категорії, вчитель˗-методист.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Екологічна складова випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховному процесі закладу середньої загальної освіти. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 100-103. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7221

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають