Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225Ключові слова:
індивідуальний стиль діяльності, стиль педагогічної діяльності, педагогічне проектування, самопроектування стилю педагогічної діяльності, ефективність стилю педагогічної діяльності, професійні компетенції учителя, формування стилю педагогічної діяльностіАнотація
Стаття присвячена аналізу проблеми стилю педагогічної діяльності в контексті проектної парадигми. Автор розглядає зміст, ефективність стилю педагогічної діяльності, фактори, що впливають на його формування. У статті висвітлено результати емпіричного дослідження стилю педагогічної діяльності студентів-педагогів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 93
/ PDF downloads: 80