Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі

Автор(и)

  • О. Ткаченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225

Ключові слова:

індивідуальний стиль діяльності, стиль педагогічної діяльності, педагогічне проектування, самопроектування стилю педагогічної діяльності, ефективність стилю педагогічної діяльності, професійні компетенції учителя, формування стилю педагогічної діяльності

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми стилю педагогічної діяльності в контексті проектної парадигми. Автор розглядає зміст, ефективність стилю педагогічної діяльності, фактори, що впливають на його формування. У статті висвітлено результати емпіричного дослідження стилю педагогічної діяльності студентів-педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 117-127. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225