Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі

Автор(и)

  • О. Ткаченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225

Ключові слова:

індивідуальний стиль діяльності, стиль педагогічної діяльності, педагогічне проектування, самопроектування стилю педагогічної діяльності, ефективність стилю педагогічної діяльності, професійні компетенції учителя, формування стилю педагогічної діяльності

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми стилю педагогічної діяльності в контексті проектної парадигми. Автор розглядає зміст, ефективність стилю педагогічної діяльності, фактори, що впливають на його формування. У статті висвітлено результати емпіричного дослідження стилю педагогічної діяльності студентів-педагогів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 56

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Ткаченко, О. (2022). Проблема формування ефективного індивідуального стилю педагогічної діяльності в проектній парадигмі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 117–127. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7225

Номер

Розділ

Розділ III