Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування

Автор(и)

  • Д.М. Удовиченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226

Ключові слова:

виховання, педагогічне проектування, проектування виховної діяльності, рівень вихованості, педагогічна взаємодія, професійні компетенції учителя

Анотація

Дана стаття розглядає особливості професійних компетенцій вчителя як суб’єкта виховної взаємодії з учнем в контексті проблематики психолого-педагогічного проектування. У статті висвітлено результати експериментального дослідження очікувань учнів щодо професійних компетенцій вихователів, представлено показники рівня вихованості учнів як суб’єктів виховної ситуації та особливості їх стосунків з учителем.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 105

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Удовиченко, Д. (2022). Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 127–132. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226

Номер

Розділ

Розділ III