Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226Ключові слова:
виховання, педагогічне проектування, проектування виховної діяльності, рівень вихованості, педагогічна взаємодія, професійні компетенції учителяАнотація
Дана стаття розглядає особливості професійних компетенцій вчителя як суб’єкта виховної взаємодії з учнем в контексті проблематики психолого-педагогічного проектування. У статті висвітлено результати експериментального дослідження очікувань учнів щодо професійних компетенцій вихователів, представлено показники рівня вихованості учнів як суб’єктів виховної ситуації та особливості їх стосунків з учителем.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 64
/ PDF downloads: 105
Downloads
Опубліковано
2022-06-24
Як цитувати
Удовиченко, Д. (2022). Професійні компетенції учителя як умова організації його виховної діяльності на засадах психолого-педагогічного проектування. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 127–132. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7226
Номер
Розділ
Розділ III