Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі

Автор(и)

  • Ганна Олегівна Янчевська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227

Ключові слова:

юнацький вік, тривожність, статусне положення, студенти-психологи

Анотація

У статті подано стислий теоретичний огляд літератури з проблеми тривожності та її впливу на статусне положення студента-психолога у групі. Представлено результати діагностичного дослідження щодо рівня тривожності та статусного положення у групі.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографія автора

Ганна Олегівна Янчевська, Криворізький державний педагогічний університет

студентка психолого-педагогічного факультету; науковий керівник: Шило Оксана Сергіївна, асистент кафедри практичної психології

Downloads

Опубліковано

2022-06-24

Як цитувати

Янчевська, Г. О. (2022). Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 132–135. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227

Номер

Розділ

Розділ III