Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7230Ключові слова:
початкова освіта, група подовженого дня, гра, творчі ігри, дидактичні ігри, творче мисленняАнотація
У статті представлено аналіз розвивального потенціалу групи подовженого дня як форми навчально˗виховного процесу у початковій школі. Авторка наголошує на ключовому місці гри в умовах роботи групи продовженого дня. Обґрунтовує її роль у розвитку творчої компетентності, критичного мислення, комунікативності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 151-155. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7230