Діалогове навчання як інноваційна педагогічна технологія

Автор(и)

  • В.В. Статівка Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7233

Ключові слова:

технологія, інноваційна технологія, діалог, діалогове навчання

Анотація

У статті розкривається сутність інноваційних педагогічних технологій, висвітлюється теоретичний аспект діалогового навчання, характеризується технологія його організації у різних формах навчальних занять в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 71

Біографія автора

В.В. Статівка, Криворізький державний педагогічний університет

студент факультету дошкільної та технологічної освіти; науковий керівник: к.пед.н., доцент Пінська Олена Леонідівна.

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Статівка, В. (2018). Діалогове навчання як інноваційна педагогічна технологія. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 166–173. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7233

Номер

Розділ

Розділ IV