Особливості виховання дітей з вадами мовлення

Автор(и)

  • Ірина Василівна Шавенко , КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» №291

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7234

Ключові слова:

молодший шкільний вік, навчально-˗виховний процес, вади мовлення, комунікативні навички, інтерактивний профіль

Анотація

Стаття присвячена означенню специфіки організації у початковій ланці освіти психолого˗педагогічного супроводу дітей із вадами мовлення. Авторка окреслила суть проблеми навчання і виховання дітей початкової школи з вадами мовлення, систематизувала форми роботи, що сприяють розвитку усного і писемного мовлення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Василівна Шавенко, афіліація , КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» №291

    вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії 

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV