Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності

Автор(и)

  • І.С. Шкварла

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236

Ключові слова:

гуманізація, гуманізація педагогічної діяльності, комунікативно спрямоване навчання, комунікативна задача, ігрове моделювання

Анотація

У статті обґрунтовується актуальність проблеми гуманізації освіти, визначається сутність, зміст і особливості комунікативно спрямованого навчання як умови гуманізації педагогічної діяльності, розкривається технологія його організації.

Metrics

PDF views
66
Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20267.0
|
Abstract views: 69 / PDF downloads: 66

Downloads

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Шкварла, І. (2018). Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 180–187. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236

Номер

Розділ

Розділ IV