Вплив занять спортом на особливості самооцінки та “образу фізичного – я” у підлітків

Автор(и)

  • Ольга Сергіївна Бігун Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7259

Ключові слова:

“образ фізичного – Я”, самооцінка, підлітковий вік, спортивна діяльність, заняття спортом

Анотація

В статті подаються результати аналізу особливостей самооцінки і “образу фізичного – Я” у підлітків, а також впливу занять спортом на них. Було доведено, що заняття спортом у підлітковому віці впливають на самооцінку та “образ фізичного – Я”.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 51 / PDF downloads: 41

Біографія автора

Ольга Сергіївна Бігун, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету географії, туризму та історії, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

Посилання

Ковальов С. В. Подготовка старшеклассников к семейной жизни: тесты, опросники, ролевые игры: Книга для учителя / С. В. Ковальов. – Москва : Просвещение, 1991. - 143 с.

Міряха Г. І. Психологічні особливості психічного розвитку підлітка / Г. І. Міряха, М. В. Садовська // Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини ВНЗ «Університет «Україна». - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/10_DN_2014/Psihologia/5_162823.doc.htm

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / C. Л. Рубинштейн. – Санкт-Петербург: Питер, 1999. – 720 с. 4. Уляева Л. Г. Методы оценки сформированности образа Я-физического у занимающихся таэквондо / Л. Г. Уляева // Юбилейный сборник научных трудов молодых ученых и студентов РГАФК. - Москва, 1998. - С. 192-197. 5. Черкашина А. Г. Стандартизация методики исследования самоотношения к образу физического Я (МИСОФ) / А. Г. Черкашина // Вестник Самарской гуманитарной академии. Серия «Психология». – 2013. - № 1(13). – С. 94-102.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Бігун, О. С. (2022). Вплив занять спортом на особливості самооцінки та “образу фізичного – я” у підлітків. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 61–65. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7259

Номер

Розділ

Розділ II