Емпіричний аналіз почуття безпеки у дітей і школярів

Автор(и)

  • Марія Катарина Гжегожевска Гірничо-металургійна академія ім. Станіслава Сташиця (AGH) Університет тауки та технології, Краків, Польща
  • Маріуш, Нога Хенрік Капуста Гірничо-металургійна академія ім. Станіслава Сташиця (AGH) Університет тауки та технології, Краків, Польща

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7261

Ключові слова:

агресія, насилля, фрустрація, освіта, цінності, авторитет, профілактичні програми

Анотація

У соціальному житті домінують такі поняття як агресія, насилля, фрустрація. Їхні симптоми спостерігаються у школах, сім’ї, на вулиці. Ми можемо зустрічатися із різними формами подібних явищ: від фізичного насилля до вербального і психічного. Подібним проявам сприяє криза цінностей і авторитетів. Однією із основних зовнішніх причин, на думку авторів статті, виступають засоби масової інформації із відсутніми в них цінностями і авторитетами.

Однією з умов здорового розвитку дитини є створення для неї почуття безпеки у сім’ї, школі і в навколишньому середовищі в цілому, а також напрацювання профілактичних програм, що дозволяють вирішувати актуальні проблеми, пов’язані із проявами агресії, насилля і фрустрації.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 57 / PDF downloads: 54

Посилання

Bartkowicz Z. Pomoc terapeutyczna nieletnim agresorom i ofiarom agresji w zakładach resocjalizacji / Z. Bartkowicz. – Lublin, 2001.

Depesova J. Lifelong learning in the professional practice / J. Depesova, I. Turekova, G. Banesz // Conference : Proceedings of 2015 International Conference on Interactive, Learning Location: IEEE, Firenze, ITALY Date: SEP 20–24, 2015. – P. 886–894.

Hollin C. Przestępczość wśród nieletnich / C. Hollin.– GWP Gdańsk, 2004.

Konopnicki J. Powodzenia i niepowodzenia w szkole / J. Konopnicki. –Warszawa, 1974.

Kozaczuk F. Profilaktyka i resocjalizacja młodzieży / F.Kozaczuk, B. Urban (red.). – WSP Rzeszów, 1997.

Majer P. Policja a społeczeństwo / P. Majer, A. Misiuk. – Szczytno, 2000.

Noga H. Causes of school failures during studies in the opinion of tie students from the Pedagogical University of Cracow / H. Noga, J. Depešová, A. Knych. // Education, Socjety, Integration, Education, Volume I. – Rezekne, 2016. – S.200–208.

Piotrowski P. Profilaktyka w gimnazjum. Projektowanie, realizacjaiewaluacjaprogramów / P. Piotrowski, K. Zajączkowski. – Kraków, 2003.

Prauzner T. Interaktive computer simulation as a response to contemporary problems of technical education. / T. Prauzner. // Education, Socjety, Integration, Education, Volume II.– Rezekne, 2016. – S. 579–588.

Ptak P. Application of software packages in research and didactics / P. Ptak. // Education, Socjety, Integration, Education, Volume II. – Rezekne, 2016. – S. 589–597.

Pytel K. Teaching bioscience in primary and middle school and children’s ecological awareness / K. Pytel, M. Piaskowska, P. Migo. // Education, Socjety, Integration, Education, Volume II. – Rezekne, 2016. – S.298–308.

Sobczyk W. Ocena plonowania wierzby nowożytnej osadami ściekowymi / W. Sobczyk, K. Sternik, E. J. Sobczyk, H. Noga. // Annual Set The Environment Protection. Volume 17. – 2015.– S. 1113–1123.

Urban B. Dewiacje wśród młodzieży. Uwarunkowania i profilaktyka / B. Urban – Kraków, 2001.

Wieczorek L. Przestępczość i demoralizacja nieletnich w Polsce w okresie transformacji ustrojowej / L. Wieczorek. – Warszawa, 2006.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Гжегожевска, М. К., & Капуста, М. Н. Х. (2022). Емпіричний аналіз почуття безпеки у дітей і школярів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 69–77. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7261

Номер

Розділ

Розділ II