Особливості мотивації досягнення успіху та тривожності у студентів-магістрантів

Автор(и)

  • Ангеліна Ковжижина Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7267

Ключові слова:

студенти-магістри, мотивація успіху, тривога, тривожність

Анотація

У статті розглядаються особливості мотивації досягнення успіху, а також тривожності у студентів-магістрантів педагогічного ВНЗ. Для успіху у досягненні поставлених цілей студенту необхідний певний рівень мотиваційної готовності. Виявлено, що магістри в більшості мають середній рівень мотивації успіху та тривожності. Встановлено, що статистично достовірна залежність між рівнем тривожності та мотивацією успіху відсутня. Мотивація успіху не залежить від рівня особистісної тривожності.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 166 / PDF downloads: 83

Біографія автора

Ангеліна Ковжижина, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка факультету української філології, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

Посилання

Дерягина Л. Е. Роль доминирующей мотивации в успешности (неуспешности) учебной деятельности и ее взаимосвязь с личностной и ситуативной тревожностью / Л. Е. Дерягина, А. К. Шерстенникова / Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). – 2015. – №12(56). – 12 с.

Макклелланд Д. К. Теория мотивации Макклелланда / Д. К. Макклелланд. – Режим доступу до статті https://4brain.ru/blog/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0/ 3. Мирсаетова А. А. Мотивация достижения успеха личности: психологический аспект / А. А. Мирсаетова // Психологичесская практика. – 2010. – № 5. – С. 56 – 59.

Пакулина С. А. Методика диагностики мотивации достижения успехов студентов в вузе / С. А. Пакулина // Психология обучения. 2009. № 1. С. 102 – 113. 5. Спілбергер Х. Шкала реактивної та особистісної тривожності / Х. Спілбергер. – Режим доступу до статті http://psy.rv.ua/content/shkala-reaktivno%D1%97-ta-osobist%D1%96sno%D1%97-trivozhnost%D1%96-sp%D1%96lberger-khan%D1%96n

Халік О. О. Тривожність як чинник дезадаптації практичних психологів-початківців : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Халік. - Київ, 2010. - 20 c.

Хасанова Р. Р. Исследование взаимосвязи самооцінки і мотивации достижения успеха у студентов / Р. Р. Хасанова, О. М. Штерц / Современные наукоемкие технологии, 2013. – № 7–2. – С. 220 – 221.

Хекхаузен Х. Психология мотивации достижения / Х. Хекхаузен. – Санкт-Петербург: Смысл, 2001. – 860 с.

Холл К. С. Теории личности / К. С. Холл, Г. Линдсей. – Москва: КСП+, 2000. – 672 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Ковжижина, А. (2022). Особливості мотивації досягнення успіху та тривожності у студентів-магістрантів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 110–115. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7267

Номер

Розділ

Розділ II