Особливості страхів у дітей молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • Олександра Сергіївна Лашкун Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7268

Ключові слова:

страх, молодший шкільний вік, класифікація страхів

Анотація

У статті зроблена спроба вивчення поняття «страх». Проаналізовані класифікації страхів за різними ознаками. Експериментально виявлені поширені страхи серед дітей молодшого шкільного віку: страх смерті, покарання, фізичного пошкодження.

Metrics

PDF views
94
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20266.0
|
Abstract views: 184 / PDF downloads: 94

Біографія автора

Олександра Сергіївна Лашкун, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету географії, туризму та історії, науковий керівник: к.пс.н., доцент Халік Олена Олександрівна

Посилання

Астапов В. М. Тревожность у детей / В. М. Астапов // Санкт-Петербург: Питер. – 2004. – Режим доступу до ресурсу: http://padaread.com/?book=114795&pg=1

Введение в психологию / Под общ. ред. проф. А. В. Петровского. —Москва: Издательский центр «Академия», 1996. - 496 с.

Захаров А. И. Дневные и ночные страхи у детей. / А. И. Захаров // Санкт-Петербург: «Издательство СОЮЗ». – 2000. – Режим доступу до ресурсу: http://best-school.kz/parents/council_of_psychologists/how_to_help_our_children/fears_of_children.pdf

Ковалевська А. О. Методи дослідження страхів дітей молодшого шкільного віку / А. О. Ковалевська // Проблеми сучасної психології. – 2012. – №15. – С. 270.

Овчарова Р. В. Практическая психология образования: учеб. пособие / Р. В. Овчарова // Москва: Издательский центр «Академия». – 2003. – Режим доступу до ресурсу: http://pedlib.ru/Books/7/0024/7_0024-1.shtml#book_page_top

Щербатых Ю. В. Психология страха: популярная энциклопедия / Ю. В. Щербатых. – Москва: Изд-во Эксмо, 2003. – 512 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Лашкун, О. С. (2022). Особливості страхів у дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 115–119. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7268

Номер

Розділ

Розділ II