Використання комп’ютерної (ігрової) залежності для когнітивного розвитку студентів

Автор(и)

  • Анастасія Віталіївна Малюга Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7269

Ключові слова:

залежність, комп’ютерна залежність, ігроманія, адикт, геймеризм, студент

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми комп’ютерної (ігрової) залежності серед студентів з результатом практичного дослідження. Визначено основні причини виникнення даної проблеми: проведення вільного часу, зняття стресу тощо. Представлено результати формувального експерименту щодо впровадження заміщаючих методів впливу з метою використання залежності для когнітивного розвитку студентів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 55

Біографія автора

Анастасія Віталіївна Малюга, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: к. пс. н., доцент Макаренко Наталя Миколаївна

Посилання

Flanagan J. The psychology of game addiction [Електронний ресурс] / Jack Flanagan – Режим доступу до ресурсу: The psychology of game addiction. 2) Войскунский А. Е. Зависимость от Интернета: актуальная проблема [Електронний ресурс] / Александр Евгеньевич Войскунский – Режим доступу до ресурсу: www.psyfactor.org 3) Жичкина А.Социально-психологические аспекты общения в Интернете /Анастасия Жичкина. – М.: Дашков и Ко, 2004. – 117с.

Зелінська Т. М. Амбівалентність особистості: Теорія, діагностика і психокорекція: навч. посібн. / Тетяна Миколаївна Зелінська. – Київ: Каравела, 2010. – 256 с.

Старшенбаум Г.В. Аддиктология. Психология и психотерапия зависимостей / Геннадий Владимирович Старшенбаум. – М.: Когито-Центр. Серия: Клиническая психология. 2006. - 369 c.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Малюга, А. В. (2022). Використання комп’ютерної (ігрової) залежності для когнітивного розвитку студентів. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 119–123. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7269

Номер

Розділ

Розділ II