Типологічні особливості сучасних викладачів вищої школи

Автор(и)

  • Анна Віталіївна Бур’ян Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7275

Ключові слова:

типологія, викладач, студент, вища освіта, спілкування, взаємодія

Анотація

У статті проаналізовано психологічний портрет сучасного викладача вищої школи. Досліджено типологію викладачів вищих навчальних закладів. Описано чотири основних, на думку автора, психотипи. Аналіз особливостей відбувається за характером ставлення викладача сьогодення до студентства. Типологія викладачів висвітлена у світлі особистого бачення автора з точки зору власного досвіду. Зроблено висновок про найважливішу роль сучасного викладача – знайти спільну мову із сучасним студентом.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 60

Біографія автора

Анна Віталіївна Бур’ян, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка психолого-педагогічного факультету, науковий керівник: д.пс.н., доцент Токарева Наталя Миколаївна

Посилання

Буряк В. Викладач університету : вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк // Вища школа. – 2010. – № 3–4. – С.11.

Козлов А. В. Основні психотипи викладачів / А. В. Козлов // Педагогіка вищої та середньої школи. – 2011. – Вип.32. – С. 207–217.

Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: підручник / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – К.: Каравела, 2008. – 352 с.

Шалимова Л. В. Преподаватель глазами студента / Л. В. Шалимова // Обдарована дитина. – 2001. – №2. – С.19 – 21.

Педагогічний професіоналізм діяльності викладача [ Електронний ресурс] // Режим доступу : http://uastudent.com/pedagogichnyj-profesionalizm-dijalnosti-vykladacha. – 2012.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Бур’ян, А. В. (2022). Типологічні особливості сучасних викладачів вищої школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 149–153. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7275

Номер

Розділ

Розділ III