Тенденції виявлення синдрому «професійного вигорання» у вчителів сільської школи

Автор(и)

  • Анастасія Анатоліївна Портянко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7279

Ключові слова:

професійне вигорання, стресогенні ситуації, емоційне виснаження, деперсоналізація, редукція особистих досягнень

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми розвитку «професійного вигорання» у процесі педагогічної діяльності сучасного викладача загальноосвітньої школи. Визначено основні причини виникнення та поширення даного синдрому в професіях системи «людина-людина». Здійснено практичне вивчення наявності різних форм означеного синдрому у педагогів із урахуванням їх трудового стажу.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 51

Біографія автора

Анастасія Анатоліївна Портянко, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов, науковий керівник: д.пс.н., доцент Токарева Наталя Миколаївна

Посилання

Борисова М. В.Основные направления профилактики и коррекции профессионального выгорания / М. В. Борисова, Н. П. Ансимова // Ярославский педагогический вестник – 2011 – № 2, Том II (Психолого-педагогические науки). – С. 212–215.

Вальчук С. Л. Синдром професійного вигорання / С. Л. Вальчук // Педагогічна майстерня. – 2014. – № 6. – С. 30–32.

Навроцька В. Л. Профілактика синдрому професійного вигорання / В. Л. Навроцька // Причини і шляхи запобігання виникненню синдрому професійного вигорання. – 2016. – № 9/10. – С. 35–53.

Райкова Е. Ю. Терапия и профилактика профессионального выгорания представителей помогающих профессий / Е. Ю. Райкова // Молодой ученый. – 2011. – № 5. - Т.2. – С. 92–97.

Asquith, Glenn H. Jr. The Concise Dictionary of Pastoral Care and Counseling. – Abingdon Press, 2010. – P. 328.

Freudenberger H.J. Staff burnout // H.J. Freudenberger. Journal of Social Issues. – 1974. – V. 30. – P. 159-166.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Портянко, А. А. (2022). Тенденції виявлення синдрому «професійного вигорання» у вчителів сільської школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 171–176. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7279

Номер

Розділ

Розділ III