Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ

Автор(и)

  • Ірина Федорівна Щічко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7280

Ключові слова:

професійне самовизначення, інтерес, мотив

Анотація

Робота присвячена проблемі професійного самовизначення студентів протягом навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто вплив мотивації навчання у ВНЗ на професійне самовизначення студентів.

Об’єктом дослідження є студенти педагогічного та технічного вузів. В роботі представлені результати дослідження, а саме: система мотивів, які спонукають до навчання студентів у ВНЗ, що для унаочнення представлена у вигляді діаграми.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 58

Біографія автора

Ірина Федорівна Щічко, Криворізький державний педагогічний університет

магістрантка фізико-математичного факультету, науковий керівник: д. пс. наук, доцент, КДПУ Токарева Наталя Миколаївна

Посилання

Бодров В. А. Психология профессиональной пригодности / В. А. Бодров. – Москва : ПСР СЕ, 2001. – 511 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Евгений Павлович Ильин. – Санкт-Петербург : Питер, 2000. – 512 с.

Кондаков И. М. Психология. Иллюстративный словарь / И. М. Кондаков. – Санкт-Петербург : Прайм-Еврознак, 2003. – 512 с.

Кудрявцев Т. В. Психологический анализ динамики профессионального самоопределения / Т. В. Кудрявцев. // Вопросы психологии. – 1983. – №2. – С.50–55.

Немов Р. С. Психология. Словарь-справочник. Ч.2 / Р. С. Немов. – Москва : ВЛАДОС-Прес, 2003. – 352 с.

Шапарь В. Б. Словарь практического психолога / В. Б. Шапарь. – Москва: АСП, 2004. – 734 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Щічко, І. Ф. (2022). Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 7, 176–180. https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7280

Номер

Розділ

Розділ III